|
Sida 4 av 12
|
|
|---|---|
|
Paap fortsätt stå på dig! Mvh |
|
| paap: killen kanske har mängder av anmärkningar samt inget av värde står på honom, fogden kan kanske inte göra ett smack för det finns inget att hämta.. | |
|
Även om man inte kan "lugga en flintskallig" så måste man ju försöka i ett fall som detta. Bosse J Bosse J. BMW CS 185 H |
|
Ragemannen |
JA det spelar ingen roll hur illa personen i fråga sköter sin ekonomi, han skall tryckas till och få lära sig hut. Hurvida det fäster på personen får framtiden utvisa. |
|
Han lär inte bry sig om en till liten anmärkning, en person med detta beteende har säkert redan 50st sedan tidigare.. Så den som åker på mest och mer stryk är nog tyvärr Paap, som dock hedervärt agerar som man bör. Tyvärr gör systemet så att det bara blir paap som blir ännu mer drabbad i form av extra kostnader. Personen i fråga sitter säkert och skrattar åt denna tråd... Sorgligt men mycket troligt. "skära sönder däcken" metoden skulle säkert vara något mer effektiv, men han lär ju ändå fixa nya på något för honom mycket prisvärt sätt... Dock blir det ju lite jobb och elände för honom. (obs obs.. nu spekulerar jag endast i hur folk med "extremt dålig betalningsmoral" brukar bete sig, jag vet inget specifikt om personen i fråga) Svårt att vara hederlig svensson allt som oftast! |
|
Paap Reeder |
... jag har exakt koll på vilka som finns på kravlistan. Jag vet också hur KFM kommer att "göra med indrivningen". Varje år betalar jag in en tusing på kul och betalningsanmärkningen kommer att stå kvar .... och så får jag igen alla slantarna. Så gick det i a f med min borrmaskin till slut. Vårt sammhälle bygger mycket på lån och krediter. Min lilla koja ägs tex till stor del av banken o s v. Det gör att man är väldigt beroende av "rena protokoll". Inbillar mig att det blir ingen LDC-bredbildsTV för honom innan betalningsanmärkningarna nollats ut o s v liknande behov. Jag kommer bara att köra på lagliga lines. MVH /// Paap R |
| Va fasiken,, Det här är ju rena rama WILDA västern! | |
|
;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Vad använder ni er av för sökord när ni söker efter personen i fråga.Jag fumlar bara runt i felaktigatrådar helatiden. | |
|
"Paap Reeder" Hur har det gått? |
|
| Kan inte någon bara länka till den omdiskuterade tråden? | |
svintoleffe |
Paap Reeder Jag är ochså nyfiken hur det går för dig. Jag hoppas att det löser sig för dig. Länk Bimmern MVH Leffe |
|
sök på paap och LÄS lite om ni är nyfikna ! Billy B10 Länk |
|
Paap Reeder |
... det här kommer att ta lååååång tid ... alltmedan min tusing hos KFM arbetar. Vdb hotmailadress är ändrad, stängd eller vad vet jag?? i vilket fall funkar den inte mer. Nicket var som flera av er gissat = "Wilda". I övrigt mol tyst på kontot. MVH /// Paap R |
|
Det är förmodligen också skrotat nu... ("WILDA"). Tror dessvärre inte att du kommer få dessa pengar... Vilket pucko (Över 400Sek.)! DANNE Min bil: Länk |
|
Gemini__ |
Hmm, såg att personen i fråga är hemmahörande i min hemstad. Då lär man säkerligen stöta på denna E32:a i trafiken rätt var det är. |
|
Fast han har ju inte kvar den bilen.. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Gemini__ |
Jajustja, den var såld. Det stämmer. |
svintoleffe |
Jaha, då har jag ochså blivit ut satt av en bedragare=((. Men jag kommer o göra som Paap Reeder, har gjort. Jag skickade iväg ett trimchip till killen för cirka fyra veckor sen, sen dess, då har jag värken sett röken av pengarna eller hört av honom. Men jag har gett upp hoppet om att jag får se några pengar. Länk Bimmern MVH Leffe |
Paap Reeder |
... betalade in min 300-ing i går till KFM. Gick inte så fort som för RonnyL´s "affär". Vi avvaktar. Ange litet mer om din "affärskontakt" så jag kan fylla på min mapp "Sunkaffärer" som redan är uppe i 7 st tror jag. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.