|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
|
Clubsport M-bilar i Eskilstuna, det var en hon inte en han. Det kanske är lite trögare att göra affärer med det motsatta könet? ;-) Hur som helst så har jag inget byte och defineras garanterat som en mycket krävande och "vet vad han vill" kund! :-) Kommer att pruta in i det sista och accepterar inte 5%-6% i rabatt av ren princip. Då väntar jag hellre på en Demo eller beg. E90 Men den dagen jag träffar en schysst säljare där jag känner att vi kan båda bli nöjda så slår jag säkert till. Har haft lite kontakt med Uppsala och där kan vi nog komma överens om en bra deal. |
|
|
Håkan W Länka gärna till Din E90 |
|
|
Jag har precis skickat in bilder till galleriet på den som jag hittade från lanseringen av E90. Däremot så har jag numera 162 orna på (18") Så det kommer.. |
|
|
Var i kontakt med en annan BMW återförsäljare idag. Nypris 415` enligt min tidigare spec ( får 7% ) vilket skulle göra ett pris på 389` Börjar närma mig 8% så sakta. :-) |
|
|
HåkanW: Demobilarna som jag stött på är fullsmetade med utrustning... No More Limits! |
|
|
Nu finns bilen i galleriet. Länk I dag lyckades jag dessutom peta i en kompletterande Mutant baslåda med 2st 10" basar och ett MDS Monoblock på 1200W 2Ohm. Så nu går det att få backspegeln att vibrera. |
|
| Clubsport, fick du reda på hur mycket de har i marginal på nya BMW? | |
|
Vad skulle ett kanon pris på en sådan E90 vara tycker ni? Länk |
|
|
Andre´: Ska dit om två timmar... No More Limits! |
|
|
385.000 kr + vinterdäck, skulle jag tro. Det innebär 15% demorabatt, mer än så lär inte handlaren vilja pruta? Nu är Lindholms 325i demo till salu: Länk Till synes samma spec som bilen på Autowåx som det var tal om tidigare i tråden. 50 000 rabatt på nypriset och 1100 mil på mätaren. //Chrille |
|
|
Verkar klart trevlig...vad innebär Advantage-paketet? / Mvh Joakim Länk |
|
|
Nu menade jag länken André la in... / Mvh Joakim Länk |
|
|
BMW_CHRILLE såg det, dock har den gått lite väl mycket som demo ( 1100mil ), halvläder och ingen Key Less Go |
|
|
André: Runt 10% har dom på varje bil ibland lite mer men aldrig mer än 14%. No More Limits! |
|
|
Ingen som känner för att besvara min fråga här ovanför...? Jag har kollat på bmw.se utan att hitta det... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Paketutrustning 325i 3-SERIE ADVANTAGE PLUS: Läderklädd ratt med multifunktion, Larm, Lättmetallfälgar Dubbeleker 156, 16 tum: 7900kr 3-SERIE COMFORT: Automatiskt avbländande innerbackspegel, Fällbara ryggstöd bak, Armstöd fram, Parkeringsdistanskontroll (PDC) bak, Regnsensor, Klimatautomatik, Farthållare med bromsfunktion, Radio BMW Professional: 18500kr 3-SERIE DYNAMIC & ADVANTAGE: Sportchassi, Lädersportratt med multifunktion, Larm, Sportstolar, Xenonstrålkastare, Belysningspaket, Lättmetallfälgar Stjärneker 158, 17 tum: 24900kr 3-SERIE DYNAMIC: Sportchassi, Lädersportratt, Sportstolar, Xenonstrålkastare, Belysningspaket, Lättmetallfälgar Stjärneker 158, 17 tum: 19900kr 3-SERIE M SPORTPAKET: Tillgängliga lackeringar: Titansilver, Le Mansblå, Safirsvart, Sparkling Grafit, Alpinvit, Japanröd. Klädsel: Tyg/Alcantara Blue Shadow Antracit/Svart. M Sportchassi, Sportstolar, M Lädersportratt, Interiörlister Aluminium finslipad, Innertak i antracit, Instegslister med M-emblem, M fotstöd (förarsidan), M aerodynamikpaket, Shadowline högglans, M lättmetallfälgar Dubbeleker 194, 17 tum: 39000kr |
|
|
Tackar! Hittar du det på bmw.se...? / Mvh Joakim Länk |
|
| Ja, fast det krävdes en del klickande på länkar, varav just detta öppnas i ett separat pop-uppfönster. | |
|
OK, tack. / Mvh Joakim Länk |
|
| Är det någon mer än jag som ställer sig tveksam till de flesta paketen. Jag ser dem som lite dyra. Visserligen kan man hävda att priset på paketet är lägre än vad alla delarna skulle kosta om de köptes var för sig, men å andra sidan är det ofta med saker i paketet som är ointressanta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.