AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.694

Autopower träff?

Sida 1 av 2
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Är de någonting som är pågång,eller har de vart uppe men lagts på is?
Har varken hört eller sett någonting om de..

Om de inte vart uppe,ingen som är sugen på en forumsträff?
Blev lite sugen efter ha pratat me en merca-tok som hade vart på forumsträff i helgen...
Länk

/// Micke
Touringklubben: Länk
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Vet att de va en autopower träff på emmaboda tidigare i år..

Men tänkte bara kolla om de finns något intresse av att slänga ihop en enkel träff i typ sthlms-området?
Vore ju rätt trevligt...Bmw CS har ju såklart träffar,men tycker inte de är samma grej riktigt...
Skulle också vilja ha en i Stockholmstrakten

I Lissma mellan Haninge och Huddinge träffas ju massor av amerikanska bilar tisdagskvällar. Kanske någon annan kväll i veckan kl 19 ?
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
Ja varför inte en helg.

Länk
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Finns det inga trevliga banor här i trakten som man kan hyra för en dag?

/Daniel
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
4 september har BMWCS förarträning på Tullinge.
Automobil Classic på Rosersberg den 27 aug brukar dra en del folk.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Jo,BMWCS har du träff/träffar...men är ju ganska många av oss här som inte är medlemmar.
Tänkte bara om man kunde dra ihop nåt enkelt nån dag, alltså bara bestämma ett datum,tid och plats så är de bara komma för dom som känner för de..
Borde väl inte vara så svårt?
Låter som en bra ide´. Speciellt att ha den i Stockholm så att många slipper åka så långt.

No More Limits!
Någon som tycker att Lissma motorgård i Haninge kl 13 på Lördag för fika och bilsnack kan vara intressant ??

Ni som även gillar Amerikanska Klassiker har säkert varit där Tisdagskvällar
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Låter bra!
Men tror nästan nu på lördag blir tidigt,inte för mig alltså,men att många inte hinner veta de innan lördag,och att många nu redan kanske planerat sin helg och därför kan bli lite bmw-galningar :) kan inte lördagen efter de funka?
Jag är öppen för förslag. Mig passar det vilket som. Nu på lördag lovar dom fint väder vad jag hört i alla fall

Vi kanske till och med kunde starta en återkommnde tid för BMW-ägare är det knappast ont om i Stockholm

Och det är ju nära till en viss känd BMW-verkstad i Huddiinge där
För mig passar den dagen om vi blir några stycken.

No More Limits!
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Om de blir många som är på förslaget på lördag så är de ju bara bra,men är tveksam till de...
Ju fler som kommer desto bättre...
Så va säger vi?
Som av en händelse bor jag bara ett stenkast därifrån så jag kommer naturligtvis. En fika i solen är aldrig fel med andra bilintresserade

Denna bil är det ni skall se efter:

Länk
Här är adressen för dom som inte hittar

Lissma Skolväg 1

Länk
Pa
213
Parham
BMW 528 -98
När är det träff och exakt var i huddinge? Bor i Uppsala men kör gärna ner till sthlm för o träffa massa bimmer folk.
Träffen är nu på lördag kl 13 i Lissma i södra Stockholm mellan Huddinge och Haninge. Adressen är Lissma Skolväg 1

Enklast att köra dit från Stockholm city eller Uppsala är Nynäsvägen säderut (73:an) ca 15 km från stationen

Sväng av vid avfart Länna (Bauhaus-varuhuset)

Sväng vid avfarten Lännavägen vänster i rondellen mot Huddinge och ca 4 km längre fram när vägen tar slut i en T-korsning ligger en stor grusplan på höger sida vid Lissma sjö. Där är ett fik med minigolfbana

Varje tisdag kväll hela sommar-perioden kl 18-22 samlas där ca 100 amerikanska klassiker och massor av folk samt en hel del motorcyklar.

Blir intresset stort kan vi diskutera fortsättning på denna nya "trend"
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Känns inte som de är något vidare intresse denna helg iaf,är ju vallåkra denna helg också i försej som en del ska på..

Känns inte som de är något större intresse i huvetaget för någon enkel beemer-träff...synd.

Pa
213
Parham
BMW 528 -98
Haas: Jag tror många som tänker komma bara läser tråden och planerar att dyka upp...tror inte alla skriver ett inlägg och gör klart för alla andra att dom kommer befinna sig där.
Jag kommer dit i alla fall och hoppas att andra gör det också

Tror inte det är så många som åker till Vallåkra från Stockholm utav BMW-folket här på Autopower

Förra veckan hade vi en träff i Gustafsberg där få var med och snackade på tråden men 9 bilar kom trots det
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.