|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Programmer: Menar du mordet som skedde vid en bilskrot kring Hamburg för en 5-6 år sedan? I så fall var offret en bilimportör/försäljare i Kristianstadstrakten.. |
|
Aaa, Volkswagen Corrado, vilken bil, kommer i håg när Teknikens Värld körde en gul 1989, helt perfekt, en sån måste jag ha någon gång, Simca Matra Baghera är en annan klassiker, Renault Fuego, en annan ovanlig coupe, VW K70 är jag svag för, såg en ypperligt fin i Kumla 2003, Dodge Daytona Turbo Coupe-84 i rödmetallic, vore även den mycket trevlig! Mvh Stephan |
|
|
560SEC, 560SL... på den tiden var verkligen MB ett alternativ ;) Länk MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Andra bilar som skriker KÖP MIG är Alfa 164 och MB 190, gärna någon av de motorstarkare modellerna. 2.3-16 tror jag en hette. Med rutig klädsel... | |
|
Varför inte klättra över till fel sida av muren och glutta lite på vagnparken där?? Länk Länk Länk Länk Länk Länk Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Hr Gaspedal, Jag föll för den lilla gröna saken med alldeles för stora Alpina-lookalikes ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Drömde en gång att jag bytte 328:an till en Alfa Ro.... Drömmen var så äckligt verklig så när jag vaknade med svett i pannan var jag tvungen att gå ut i garaget och titta efter! Har aldrig älskat min bil så mycket som den dagen. Fy drömmen var var en riktigt mardröm. Mvh Kristian |
|
| Bilbytartankar? - Min fru skulle nog jaga mig genom eld och vatten om jag bytte hennes "Våran" 330ci mot en östbil. Men om jag får råd snart så kommer jag med all säkerhet att införskaffa en Tatra T 700 med 4,4l V8 i häcken á la Porsche, Kanske inte världens bästa köp om man vill förbli kvar mellan vägrenerna men uhhh vilken kul bil. Rädd om tanten så hon kommer inte få köra även om hon mot för modan skulle vilja. | |
|
Är själv ganska insnöad på en Mazda RX7 cab 89-90 LR varför inte en HELT rostfri Kadett GSI 16V 90- (går nog inte att hitta) med 4000 sommarmil på mätaren.... Mvh Jimmy |
|
|
Jemej, visserligen har den gått drygt åtta, men det är väl en sån här du drömmer om? Länk Don't dream it, drive it |
|
|
Någon som ska med till tyskland ? ;-) Skämt åsido hade det kunnat vara kul om det hade varit en 16V.. Men tack för tipset.. Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.