|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Dessto lägre et, dessto längre ut mot skärmkanten. Et25 sitter alltså 1cm närmare skärmkanten än et35. |
|
|
ATS Cup är ju en klassiker från den tiden då E30 var ny. Passar bra med sina breda fälgkanter tycker jag. Länk /Fredrik |
|
|
ATS Cup 15x9" hadde inte varit fel =) men men, drömma kan man ju alltid. nån som vet priser på ATS Cup fälgarna? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
nxv |
förra veckan köpte jag mig ett par kantstötta skitiga borbet A 16x9 215/40/16 fram och 245/30/16 bak, hur i helsike ska dessa få plats? Nu har jag i putsat och gnidit upp 1kg autosol i 3dagar x4tim/dag på fälgarna så nu är de fina till sommaren, men nästa vinter blir det nog till att blästra dem. nästa vecka ska de ner till maskinverkstaden och svarvas bort kantstöttningen 1 cm på ytterkanterna. Bilen på G: Länk |
|
vet inte hur det blir med dom bakdäcken, ja körde med 215/40-16 runt om. o de där med autosol, de e töntigt =) Länk så ska det se ut =) tog lite lagom lång tid men e grymmt nöjd med resultatet, ska göras om i vinter troligtvis =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
nxv |
två av mina fälgar ser ut så, de andra två ser original ut :/ hmm. Bilen på G: Länk |
|
bara att börja slita =) känns väldigt skönt när det är gjort. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
nxv |
hur gjorde du? satt du med slippapper eller hade du någon maskin? jag använde stålull och massor av autosol. Bilen på G: Länk |
| vart kan man handla alpina fälgarna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.