|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
nxv |
Hejsan, jag undrar vad ni tycker att man ska sätta för fälgar på en 325Im E30. ska man smälla på stora "platta" 17" fälgar eller små breda utåtbreddade (typ tyskstuk) 14-15" fälgar? själv är jag väldigtt sugen på ett par 14"s borbet fälgar.. Bilen på G: Länk |
|
"Tyskstuk" 15.. Det ä fett de |
|
nxv |
jo det tycker jag med,, men vilket är "coolast" 15" eller 14" ? Bilen på G: Länk |
| 15" | |
|
Original krysseker om jag fick bestämma. :-) mvh /Jörgen Volle Geschwindigkeit speichert Zeit |
|
|
16x9" borbet A med polerad kant. snyggare än så blir det inte på en E30 enligt mej =) Länk mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
nxv |
jajsen, jo jag har tittat och letat efter Borbet A länge nu, men minsta storleken på dem verkar vara 16"... 14-15 är lite "guttigare" på en liten putta som E30. bara det breddar kalasmycket utåt så är jag nöjd, ingen som har ett par på lager..? :) Bilen på G: Länk |
|
Länk Alpinafälgar kanske? MVH Johan - www.compello.se |
|
nxv |
men de breddar ju för fasen MINDRE än originalfälgarna ! :/ heh, men visst alpina är nice, men jag skulle aldrig sätta på ett par sådana fälgar på min bil... :) Bilen på G: Länk |
|
Jag har tryckt på 18*8 med 215/35-18 på min rackare, gör sig riktigt bra om jag får säga det själv. Dock kanske inte det stuket du söker... Kommer innom snar framtid att slänga upp lite bilder. |
|
| Större fälgar än 16x7.5" ser groteskt ut på ALLA E30 förutom M3. Alpinas original 16x7" sitter som gjutna på E30. Likaså Hartges fälgar i samma dimension. | |
| Azev 16*9 med polerad bana (ganska lika Borbet dock) funkar oxå riktigt bra på E30:n satt sånna på min när jag köpte den men jobar man på däckfirma så måste man ju vräka lite =) | |
|
fixade ett par bilder med 18 tummarna på. Länk |
|
nxv |
Slavar; de vart väldigt snygga men som sagt så är jag nog redan fast för de små små feta feta fälgarna antingen då Azev eller borbet, skinnaden är minimal, fast borbet är lite bredare kant på. men måste man åka till tyskland för att köpa dem för en rimlig peng,, på bobets hemsida står det att de ska kosta ungefär 98€ i butik, men i danmark kostar de 1300 ungefär.. Bilen på G: Länk |
nxv |
stavfel till tusen, jag är för trött idag.. Bilen på G: Länk |
|
Jag hade Borbet A på min gamla e30 7,5x16 fram å 9x16 bak.. Svarta med polerad kant.. En bild här.. Länk Pirates are way cooler than Ninjas |
|
nxv |
ooooooooh, trevligt..... trevligt.... Bilen på G: Länk |
|
inga fler bilder? funderar på att lacka mina centrum mörka. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
nxv |
jag hittade ett par på Molway.com ,,, 16" visserligen, lite i strörsta laget,, men faan så fina. Brock B1 heter dom tydligen.. aaaaah ... :) Bilen på G: Länk |
|
jo, dom e snygga dom med =) har aldrig (tror ja) sett en e30 med 15x9" fälgar eller mindre, nån som har några bilder? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
JaJsEn: Tror det är mera vanligt med 16 tum, skickade en bild som man ser bäst på.. Pirates are way cooler than Ninjas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.