AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.865

Forumkvalitet och eftertanke

Sida 3 av 3
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Real Power, håller med. Tomma tunnor... Hur fräckt på en skala är det att sitta framför burken och vara sarkastisk på andras bekostnad? Hur är dessa människor IRL? Samma bitska "tuffingar" eller hunsade individer som äntligen ser sin chans att strama upp sig lite?

Märker att vissa jagar upp sig på, i deras tycke, s.k ointressanta skittrådar, men likväl kan de inte hålla sig ifrån att posta nonsensinlägg i dem. Samma personer som gapar högt om att höja nivån och seriositeten på forumet, bara kan inte hålla sig ifrån att gå in och rätta andras svenska, misstänkliggöra andra och styra trådarna åt annat håll genom att presentera den sanningen som är riktig i deras värld. Den fräna värld framför egna datorn i vilken de är kung i. Troligen bara där.

Men som sagt, tror det var bra att ta upp tråden igen, finns en hel del poänger i askens ursprungsinlägg.

MVH
Robert
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Bästa forumet ever.. det som stör mig mest är alla inlägg typ "kul annons" "lustig annons" m.m. med länkar till den aktuella annonsen. Tycker inte det finns ngn som helst anledning att klanka ner (ev uppmärksamma andra på) på stavfel, felaktiga kommateringar, talspråk, missade siffror i priser, eller märkligt ordval.. Alla kan vi göra fel och om man skulle länka alla världens (eller Sveriges) felaktiga annonser hit skulle BMWPOWER rasa ihop av leda och överbelastning på servern..
MetallicaMats,

kan hålla med dig i princip att man inte racka ned på andras misstag. Dock blir det bara för mycket när säljaren kan tänka sig att "prutta" priset är "färdigpruttat", eller klassikern "tacklucka" eller varför inte "elspeglar som fälls in när man bakar".

Tror fö trots det stora besökarantalet att servern inte säckarihop....tror att bandbredden numera är lite större bekymmer Dual MP 1600+ och 1,5GB RAM i kombination med många diskar i RAID kör att servern orkar med en del....har inte märkt några prestandabekymmer sedan servern byttes i slutet av 2001/början av 2002.

/Simon
Asken:
Jag håller i princip med dig , men vi måste vara lite mer ödmjuka inför den yngre generationen.
Jag har i hela mitt liv blivit kritiserad för att inte ha överseende och vara tolerant mot människor som inte kan lika mycket som jag.
Vi riskerar att bli lite elitistiska, det är trots allt en hel del människor som kanske skriver för första gången just här.
Vi bör inte stänga ute unga/outbildade/slarviga välj det ord som passar.

Däremot skall vi vårda språket vad det gäller svordomar och meningar som: -din korkade idiot!-

Berättelser om biljakter bilrån polisingripande fortkörning och liknande kan vi väl vara utan.
Dock så har även jag svurit och berättat om fortkörning i upphetsningen.....

Detta var min tankar kring ditt inlägg.

mvh

Anders Kihlström

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.