|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Man har ju hört att en del köper sig sin drömBMW och kör tills den går sönder, lagar den provisoriskt för att sälja den sen. Kanske inte ens sant, men det finns oehört många 7-serielik på blocket. Som ägare till både E32(under 15500 mil) och E38(under 9500mil) så har det mest varit strul med E32 hittintills. Båda är underbara att köra och nästintill ALLA andra bilar suger i jämförelse. Varför man väljer att köra runt i en sunkig Mazda 323F från -95 är för mig helt oförståeligt, men alla väljer ju sin egen bil. Förmodligen blir det ett E65-köp om kanske 4-6 år, undrar hur det kommer att talas om den i framtiden? |
| Man kan inte jämföra en Toyota eller en Mazda med E38! Det är ju som natt och dag. Känns ju som att åka en konservburk i dessa trötta japan vrak! Tacka vet jag tysk kvalitet, komfort och sist men inte minst körglädje! | |
|
Hm,- intressant diskussion!!!- jag äker min 740- 97 härligt vetande om att felen som kan uppstå på min "Blücher" INTE är dom samma som på "riskokaren"! Slutsats; man är speciell!!! Tacke f.... för det!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.