|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Fanns ju en tråd om vad det skulle kosta att nytillverka en gammal 5-serie. Nu gör BMW det fast en 2002 tii med 130 hästars motorn. Byggd för hand med originaldelar. Antar att den byggs för BMW Museumets skull. Länk No More Limits! | |
|
Denna länken är med text, scrolla bara ner en liten bit. Länk No More Limits! |
|
|
Vad ska man säga? COOLT! Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Ååh så underbart! Tänk om de byggde den bara av anledningen att de skulle skänka den till mig :D Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Skönt med ett märke som kan vårda traditionen. Vi får se när Volvo bygger en ny P1800 Håkan |
|
|
Tänk att dyka upp i den på Knutstorp i augusti :) "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Jag skulle vara nöjd om dom ville sälja den till mig. Skulle kunna ge 200.000 om man fick samma garantier som en vanlig nybil. No More Limits! |
|
|
Vill ha! /// Gunnar E. |
|
|
Väldigt kul att se bmw göra en sådan här grej. /Pelle |
|
| Kul! Kan dom inte börja bygga nya M3 E30 också :) | |
parolof |
läckert, om de gick att köpa skulle jag beställa en direkt:-) |
|
Då vet man vilka man ska kontakta nästa gång man ska totalrenovera Alpinan om sisådär 10-15 år...:D Läckert med glasmonter så man kan stå och flukta. Undrar om de känner sig som ett par akvariefiskar?! :p M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Nu är den iofs inte sprillans ny men det är iaf ett häftigt initiativ. Den lär kännas nytillverkad iaf. Flåklypa |
|
|
Den är väl så ny det går att få den med allt utom karossen från lagerhyllorna eller nytillverkade delar. Keep Your Distance! |
|
|
Håller med Jacob, hade man kunnat köpa sig en nytillverkad M3 E30 hade jag sålt Z'an bums. /Fredrik |
|
| Detta är det bästa BMW har gjort ! | |
|
Undrar om den går att köpa eller om dom kan göra en till? Allting har ett pris så... Keep Your Distance! |
|
|
Fredrik M, det fanns(finns?) en nästan ny M3e30 på mobile.de. Endast 300mil. Ut med annons på Z:an och slå till! ;D |
|
samke |
orättvist! om de bygger en ny 2002 så borde du ju bygga en ny 34! :) |
|
Här är en nybyggd Sport Evo. Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Någon som vet om 02:an är klar? Bilder ? Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.