AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.570

Ögonlock o Rieger en skam för BMW

Sida 2 av 2
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Omöjligt att bemöta??? Jag är tjock, du är ful, men jag kan banta! :-)
Sa
61
Sanden
Spanar efter E34 Touring 93-95
Du är bara avundsjuk...
Steffe
Vill bara säga att jag här o nu avslutar min del av debatten i detta ämne.

Pga besvikelse kan jag bara konstatera att av alla trevliga ämnen i forumet är styling det klart barnsligaste.
Lycka till ändå.
Visa er på racebanor o banträffar, så syns vi!
Mangemannen
hur hade det sett ut om alla körde runt i sin orginal bmw med orginal kjolpaket och 15 orginal fälgar.

Ingen hit.

Det är väl kul att folk kan ha lite olika smak så att man inte sitter och tittar på exact likadana bilar hela tiden.

// magnus
djhenk
Jag tänkte bara läsa till punkt och inte göra ett inlägg, men Mangemannen, jag vill bara säga en sak:
Jag kör i en helt original BMW, med original kjolar och original fälgar.. Och vet du vad? Den är ändå en pärla för ögat!
(och så undrar folk varför det förekommer elitism i samhället..)
HS!
Mangemannen
djhenk...

Jag tycker också att en helt orginal bmw e36 kan se riktigt stilren ut.
Jag personligen tycker mer om ett snyggt rieger paket
ögonlock och ett par vettiga 18".
Men det är min smak och jag tycker att om man själv tycker att det är snyggt så skall man köra på det.

// Magnus
e-b
en orginal bmw kan visst vara stilfull. på frågan "varför måste det jämt vara så lagom" om man menar bakvingar så är det ju helvetes fult med en superhög plasthylla/riegerjätte då den inte ger bilen en linjär form eller skönhet. Mer som om man kom direkt från båtbyggar fabriken.
loket
Hmm.. en del bilar på jimmy's sida är faktiskt inte förtjänta att få vara där, en del är ju urläckra! (förutom en liten detalj då och då), och vem har sagt att ni har rätt att dömma? De som stylar gör det eftersom de då tycker att bilen 1)blir snyggare. 2)blir lite mer orginell...

själv så ska jag smälla på så mycket plast jag bara kan, enbart för att gå emot de som tycker att det är fult.. seidl's bak och fram-"läpp" är enligt mig asläckra, sen blir det nog några snygga kjolar och en enkel, snygg vinge (då menar jag INTE en sådan ful överdimensionerad sådan).. sen snygga fälgar, lackera om den och fixa ny inredning, den nuvarande ser så sjaskig ut...
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
INGENTING ÄR TRIVIALT
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.