AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
3.155

Stämmer milantalet på denna så är de riktigt billigt

Sida 2 av 2
bmw,m3
stämmer milen tycker jag den skulle ligga närmare80- 100 men de är ju jag de.

Tänkte lite vad tycker ni om färgen på den bilen jag har haft en bmw 740-95 innan i någon liknande färg och jag tyckte den nästan såg lite mindre ut än en annan 7serie med t..ex. silver svart m,m tycker ni att den färgen passar på en bmw 740?

Mvh

jo
371
jocke7718
740 i 6vxl E38-1995
528 i E39 -1996
XC70 D5-2003
Jo den hade säkert legat runt 80-90´om den hade haft servicebok och utan skador. och milen hade blivit verifierade.
Se till att få den besiktigad eftersom det är körförbud på den.
BM
683
BMW-Båstad
BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70
BMW 635 CSI -79
BMW 850 ia -92
BMW M3 (325)-93
BMW 530 Touring -94
BMW 745 -02
Alpina B12 5.0 #243
Autopower :-) nu måste ni sätta stopp för den här typen av tråd omedelbart. Varför låter ni folk spekulera sönder marknaden på detta viset?? Frågan är väl om detta inte är åtalbart just för er som driver sajten? Vilket tål att undersökas.
Det finns inte ett ända inlägg av någon som varit och tittat på bilen och kan återge fakta och faktiska förhållande. Inlägg som har placerats här Är av spekulationskärrakter och vilda gissningar och man förutsätter att det är någonting fel på bilen, att miltal inte stämmer, och att säljaren är oseriös o.s.v.

Jag har ingenting med säljaren och göra och min bestämda uppfattning är att det har spårat ur, fullständigt. Herregud det är en bil som är 11 år gammal och säljaren begär 60000 kr, 60000 kr vilket inte är en livslång investering för dom flesta, Vad spelar det för roll om en 11 år gammal bil har servicebok eller inte?? Serviceboken skvallrar ju inte om fläktmotståndet, elmotorn till takluckan, eller bränslepumparna, eller ljus insatserna är bytta?

mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby.
li
1.959
liste
535i -89
BMW-Båstad - Du är fullkomligt ute och cyklar! Vad i denna tråd skulle kunna vara åtalbart? Inte ett dugg!
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Ta nu inte i så du spricker "BMW-Båstad"...

Inget fel att spekulera i en viss bil tycker jag..Och vad jag kan se så finns inga personangrepp eller dylikt i denna tråd.

Helt sunda funderingar om en bil inför ett bilinköp anser jag.

Mvh Janne.

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Även om bilen rullat 10.000 mera än vad som står på mäteren och det finns jobb på den till så är det jädrigt mycket bil för 60.000 :). klart prisvärd.
BMW-Båstad . 60.000 kr kan var en förmögenhet för en del människor.Alla är inte välbeställda och högavlönade.

///MVH Hasso
Länk
BM
683
BMW-Båstad
BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70
BMW 635 CSI -79
BMW 850 ia -92
BMW M3 (325)-93
BMW 530 Touring -94
BMW 745 -02
Alpina B12 5.0 #243
Liste:
• Verkar vara nåt konstigt med reg.nr? varför är det någonting konstigt med regnr
• Kolla alla papper noga...Är nog en import. Är nog en import, man vet alltså inte.
• Tror att den har varit tillsalu tidigare, i sa fall saknades serviceboken, men jag ar inte saker… Tror att den varit till salu tidigare är inte säker??
• de ända jag är lite osäker på är ju att den ej är bes. känns lite oroväckande kan ju springa i väg i kostnaderna där om de är mkt fel. ..Känns lite oroväckande??
• Inget fel att spekulera i en viss bil tycker jag.. precis vad som är poängen det är fel att spekulera på detta vis eftersom det påverkar andra i bedömningen och detta trots att ingen har levererat ett ända uns av fakta i tråden så är bilen redan utdömd.

Det hade varit stor skillnad om någon har tittat på bilen, provkört den och sen ger subjektiva bedömningar som baserar sig på fakta och inte på spekulationer.

mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby.
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Det är väl bra att folk hjälper varandra när det gäller bilköp? Så länge inte någon ljuger och hittar på en massa saker. Här framgår det ju tydligt att folk inte är helt säkra = spekulation. Dessa spekulationer skadar varken säljaren eller köparen. Snarare så kanske dom belyser saker som köparen inte hade tänkt på.

///Jesper
-=Svenska E28/E12 Registret=-
Besök gärna: Länk om du har en E28/E12
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

BMW-Båstad:Ingen har dömt ut bilen vad jag kan se iaf...

Intresset är ju stort här för denna bil,vilket absolut inte kan vara en nackdel för annonsören,vilket du verkar tycka?

Mvh Janne.
li
1.959
liste
535i -89
Mr Båstad...
Jasmin tyckte regnumret verkade konstigt eftersom bmw,m3 skrev det lite konstigt, inte mer med det. Ska du stämma folk för att de tror att bilen varit till salu förut, för att de tror att det är en importbil eller att de reagerar på att bilen inte är besiktigad och därmed oroar sig för eventuella kostnader som kan uppstå i samband med detta? Isåfall är det en jäkla tur att du inte jobbar med juridik.

Om en bil inte tål att diskuteras på detta sätt beror det knappast på något annat än att något inte är som det ska.
Jag håller med om att detta har spårat ur ... Kan ingen åka och kolla på bilen istället?

Om nu 60 är ett lågt pris tycker jag inte att det är så stor skillnad på 60 och tex 80. Ägaren kanske är pedantisk och har dragit av en tusing för varje stenskott? Var står den, marknaden för gamls asjuor kanske är helt död i den staden? Inte vet jag ... men så himla billig var den faktiskt inte. Hade den kostat 35 hade ni kanske haft anledning att misstänka något. Dessutom är inte e38 en oerhörd prestigebil längre, snarare en stor pråm med komfort, så vad gär det om man inte får med sevicebok? Det får man ju aldrig på gamla bilar...

Det var ju någon e38 uppe på blocket som det begärdes 37´för, den skulle vara skattad och klar för brukande ...

Och om nu 60 lakan är en så stor peng är det där säkert fel bil, den skall ju servas och försäkras också.
bmw,m3
Hej!

om de är någon som är intresserad av att köpa bilen så maila mig.

Mvh

bmw,m3
Hej igen!

Tänkte åkt upp och köpt bilen ifråga men fick svar angående en annan bil som jag köpte istället.

Jag har pratat med ägaren till bilen så är de någon som är intresserad av bilen så har jag prisuppgift på den(billigt)

Mvh

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.