AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
3.158

Stämmer milantalet på denna så är de riktigt billigt

Sida 1 av 2
bmw,m3
Länk

Funderar på att kika på denna bil men den säljes obes för att dom glömt bort kallelsen till bes hmmm.

ska nog åka upp dit i morgon så tacksam om någon vet nått om den

någon som vet nått om bilen. reg uxe-124

Mvh

Ja
166
Jasmin.moberg
2004 BMW 545i
2004 Z4 2,5 Cab
Verkar vara nåt konstigt med reg.nr?
Ja
166
Jasmin.moberg
2004 BMW 545i
2004 Z4 2,5 Cab
Hittade den :)
Ja
166
Jasmin.moberg
2004 BMW 545i
2004 Z4 2,5 Cab
Kolla alla papper noga...Är nog en import.
bmw,m3
Hej!

Den är importerad japp.

någon som kollat på bilen

eller kanske någon från karlstad kan ta sig en titt på den som man inte åker i onödan.

Mvh

BraMotorVerkstad
Ja, den är importerad och registrerades 2004-06-22.

60 000 är nog mer än dubbla riktiga priset.
bmw,m3
Hej!

vad menar du med de dubbla riktiga priset?

Mvh

li
1.959
liste
535i -89
BraMotorVerkstad - din åsikt är alltså att bilen ska kosta under 30.000? Vad baserar du detta på?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
I Värmland! Den borde jag känna till. Har sett så mycket E38 här så den kan jag säkert ha sett utan att veta om att det är den.

//Schnitzer
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Tror att den har varit tillsalu tidigare, i sa fall saknades serviceboken, men jag ar inte saker.

BMW CS #5139
bmw,m3
är en tjej som heter lisa som äger en bor i karlstad.

funderar på att kolla på den men inte helt 100 än.

Mvh

Varför ska vissa personer här hoppa på annonser bara de ser dem???

Den är skruvad. Skitbil. Krockat vrak.

Hur kan ni veta det? Bara för att re-skylten inte syns och för att den har ett låt miltal med tanke på år??
bmw,m3
lite tråkigt är en skada på bilen kolla bilden.

men jag är intresserad ändå av den.

Länk

BraMotorVerkstad
liste,

Jag slog upp bilen reg-nummer på bilpriser.se. De anger 0-15000 kr, så jag vill inte ta i för mycket. :-)

bmw,m3
Ja den sidan kan man ju lita på särkilt om man ska köpa en bil men vill helst inte se den sidan om man ska sälja sin bil.

Mvh

jo
371
jocke7718
740 i 6vxl E38-1995
528 i E39 -1996
XC70 D5-2003
Kan hålla med Jabbal, man kan inte döma en bil efter en annons el pris.
Bara för en bil är billig kan det ligga t.ex ekonomiska problem i grunden därav ett otroligt pris.
Det behöver inte vara en krockad skitbil med skruvad mätare.
Paap Reeder
... 60 Kkr för en 740:ia 95:a med lågt miltal (vi utgår ifrån att det stämmer) är väl rätt Okej.

MVH /// Paap R
bmw,m3
stämmer milantalet då är de ett fynd(enligt mig) men jag ska nog upp å titta/köpa den i morgon men tycker skadan på kofångaren bak inte va så värst snygg, kanska de gå att fixa till så de bli snyggt.

de ända jag är lite osäker på är ju att den ej är bes. känns lite oroväckande kan ju springa i väg i kostnaderna där om de är mkt fel.

motor låda bromsar stötdämpare å så kan man ju känna sig för men finns ju en del annat också.

bmw,m3
finns ingen servicebok (suck)

Den skadan ni ser på länken är de mkt jobb att fixa den?

Mvh

Min teori är att någon eller några på bilpriser, är ute efter att köpa upp hela? Eller stora delar av Sveriges bestånd av E38:or, därav deras värdering, som annars är mycket magstark, 0-15tkr? vilket skämt!

Denna vagn behöver kollas upp grundligt, för bara för att den rullat lite, behöver den inte vara i bra skick, annonstexten hade inte dragit till sig mig, alldeles för lite info, speciellt med det miltalet, det hade jag tryckt kraftigt på, om jag skulle sälja den.

Mvh Stephan
jo
371
jocke7718
740 i 6vxl E38-1995
528 i E39 -1996
XC70 D5-2003
Paap , 60´för en 95 med så lågt miltal är väldigt lågt. Den bör ligga kring 70´.

bmw,m3 ang skadan på bakstötf rekomenderar jag ett byte av höljet. kolla med demonteringarna, tror Håga bildem har.
Eller också kollar du med nån plastreparatör om han vill laga den, men det såg mycket ut(skulle tro det blir dyrare)
Räkna 1500-2000 kr för en bra begagnad, sen tillkommer lackering. om du inte råkar ha så tur du hittar en fräsch i samma kulör!! :)

Servicebok skulle inte jag personligen bry mig om så mycket, det finns ändå folk som stämplar o säljer böcker. Titta på bilen istället.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.