|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| dom här är nog schyssta: Länk | |
| vad kostar det att fylla gasflaskan och var gör ni det? | |
pg_ice |
ungefär 250:- /kg betalar jag. en flaska rymmer ca 4 kg Macke: har du numret till den där affären du köpte stiften?,jag får nog fasen ringa och beställa. här i stan går det inte att få tag på Denso stift |
|
Tror inte han säljer via postorder är bara en liten affär... heter iaf effekt bildelar och ligger i växjö! men varför ska du ha just denso? bosch eller vad man vill funkar ju minst lika bra! enda anledningen att jag köpte dom här var att när jag frågade på autoexperten så påstod dom att det inte fanns kallare stift till bmw =) det hanlade ju självklart om en försäljare som inte orkade kolla efter annat än standard stiften... man kan nästintill köpa hurdana tändstift man vill från vilket märke som helst! det är bara att man får kolla lite i katalogen... iaf så frågade jag på effekt bildelar och detta var dom första han plockade fram så då blev det dom... men kolla noga, en bosch 7 är inte samma som ngk 7 tillexempel. dom har olika skalor dom räknar på men det är bara att fråga där man köper så får man rätt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.