|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hehe gjorde denna bilden: Länk Kolla in i mitten av loggan i ca 30 sek, blunda sen och se vad som uppenbarar sig =) mvh don_salvatore87 | |
|
*hehe* Coolt! Det funka ;) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Mm det var coolt faktiskt! | |
|
Den där skulle man skriva ut och kolla på varje gång man lägger sig och sover...då lär man ju somna gott! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Lite kul faktiskt :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Den var bäst :) | |
|
Välgjort :-) /Z-motor |
|
|
Den ligger ju kvar på näthinnan länge, ser den varje gång jag blinkar. /Fredrik |
|
|
:-) "Lycka är att vara nöjd med vad man har - så skaffa tillräckligt" Hagbard Handfaste |
|
|
Det räcker ju med att man kolla på något vitt sen... Gammalt beprövad röverknep, bland bildlärarna. Höll upp några konstiga bilder och sedan såg man Jesus eller svensk flagga på det vita pappret han sedan höll i. Men det var innovativt! - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Don Salvatore, För h*lv*te, kollade på den där bilden igår kväll och den sitter fortfarande kvar när jag blunder! Jag skall stämma dig ;D MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Fränt! --- King of the road |
|
|
jäklar, ja har BMW loggor på gardinerna :) Måste den vara röd för att det ska funka... _______ /Chrille |
|
|
:D Coolt! Jag har inte sett förut att vi har BMW-loggan i taket på jobbet!!! Läskigt! |
|
| Förstår inte varför en del tycker att vi BMW-freaks är lite knäppa..;) | |
| haha cool grej! bmw loggan var man än kollar! =) | |
|
hahahaha totalt skit grymmt ju =) de blev ju tillomed blått =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Ashäftigt! Loggan finns nu dimmad i bakgrunden på allt man ser... Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. |
|
|
Riktigt coolt att de fungerar alltså!! Men vad är de som gör att man ser den så tydligt och att den just blir blå av den loggan man kollar på? |
|
|
Störtskönt och blå färg i propellern.... No More Limits! |
|
|
Kul! Funkar även för icke BMW-ägare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.