|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Där är ju 3 st olika. 2 st med samma dimensioner men med olika nummer? Kanske bara är jag som är ute o cyklar men? mvh Claes Never before has one car done so much for so many, thank god for e30 |
|
| Ring BMW o fråga kanske ? | |
| På min var den så pass lite knäckt så att man inte såg det på plats. Tycker du ska byta.... | |
|
ok. Har dock inte fått tag på ngn bmw verkstad så jag kan veta diametern. Ingen här på forumet som vet.? Mvh Claes Never before has one car done so much for so many, thank god for e30 |
|
|
Har nu kommit till ett nytt problem. Var på skroten och köpte en bärarm för 700 kr.. Kom hem glad som f*n för att jag hade hittat delan jag så länge letat efter. När jag kommer hem o ska börja ta loss den gamla märker jag att det är ju inte ABS på den nya.? Hur kan jag lösa detta.? Kan man bara ta den "nya" själva "armen" och strunta i "skivpaketet.? Isåfall kan jag ju ta den Nya armen fast med det gamla Skivpaktetet där abs finns.? Mvh Claes Never before has one car done so much for so many, thank god for e30 |
|
|
Nav heter det visst. Never before has one car done so much for so many, thank god for e30 |
|
|
För det lär väl inte Funka med en bärarm från en fyrhjulsdriven bil va? Never before has one car done so much for so many, thank god for e30 |
|
|
Ingen som vet? Never before has one car done so much for so many, thank god for e30 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.