|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk /Fredrik | |
| Han höll nog inte 50km/h iaf! ;-) | |
|
HAHAHAHAHAHA fan va brutalt mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| uuuuu.. 3 dec till vänster så hade den porschen inte haft någon ägare längre | |
| Jag körde på en hyffsat stor fågel (en anka eller and, ser likadana ut i mina ögon) i ung. 60km/h, och det small rätt bra i min vindruta också... Tyvärr höll både fågeln och rutan... Att fågeln höll gör ju inte så mycket, men det hade varit ett bra tillfälle att byta ruta annars. | |
|
Tjena, såg den bilen länkad till Porscheklubbens sida. Det gick tydligen i 250km/h... |
|
| hehe f-n va coolt! | |
| Finns väl stridspiloter som dött så här. Får du hjärnan penetrerad av en mås i Mach 1 vid lågflyg så är det kört. | |
|
Konstigt att fågeln gick igenom rutan sådär,känns som de skulle ha blivit mer mos av den... Körde på en hare förra veckan,gick väl i ca 130km/h och den slog i fronten och de blev bara skit kvar av haren + att de "bara blev skit" av mycket på bilen också *suck* |
|
|
Fick en duva mitt i framrutan när jag körde 140km,rutan höll men inte duvan :-) hjorten |
|
|
Körde på en skata (fågel) i 190-200 för många årsen en sen sommar natt (är väll preskiberat nu). Slutade med ett trasigt framlyse, blinkers och bucklor på motorhuv och framskärm. Så 50km/h till blir ju en jävla kraft skillnad. En anka på 3 kilo i 250km/h tror jag blir som att träffa 96 kilo i 50km/h. Värt att tänka på??? |
|
|
>AEG, haha gillar din () runt skata! Skulle kunna varit svärmor annars?? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
300+: Hahahahhahah!!!!!!!!!! Mvh, Jan. |
|
|
() runt fågel menar jag, men ni fattade ändå haha... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Åhh fyy! Inredningen fick sig en kyss också. Vad mer kan man säga än tråkigt! //Schnitzer |
|
|
Fy fan för å rengöra klädseln... "Lycka är att vara nöjd med vad man har - så skaffa tillräckligt" Hagbard Handfaste |
|
|
FY F*N! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Undrar just om den killen hade hjärtklappning efter den lilla fågelincidenten? :-) Pärlan: Länk |
|
Paap Reeder |
... för ett antal 10-tal år sedan körde farsgubben på en bautafasan. Den tog i grillen med näbben först ty näbben satt stand alone kilad i AC-paketet och kacklade litet off topic när man lyfte huven. Farsgubben rattade en Cheva BelAir 1955 med ca 120 på mätaren. Den stenhårda stålgrillen ... typ upprest fotskrapa vid ytterdörren ... strimlade upp fasanen till typ köttfärs av gris ... uppblandad med fjädrar varafter vinkelåttans luftrenare fylldes med fjädrar till bredden. Han fick motorstopp av att motorn kvävdes och han fick rengöra luftburken .... inget sunkigt open air filter utan en hederlig luftrenare med ca 2 liter SAE 30 i bottentråget. Mycket fjädrar vart det. MVH /// Paap R |
| Fyfan kan inte vart roligt, jag fick en måsskit på framrutan idag när jag körde runt 150 blev en ordentlig smäll.. | |
|
Dags att köpa doftgran... //Mackan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.