|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Rolex: Oerhört många åsikter i världen är grundade på fördomar och väldigt många uttrycker sig som det är fakta pga sin egen övertygelse. Att det finns människor som stör sig på andras, ur deras synvinkel, ogrundade åsikter är knappast unikt för Autopower utan något som förekommer mer eller mindre överallt. Welcome to life ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Min fundering är bara om det är för mycket tjat om dessa punkter, men i sakfrågorna håller jag nog med Rolex. Det finns gott om fina och ärliga importbilar samtidigt som det finns många skrönor om dem, men dessa skrönor tror inte är mer utbredda här än annorstädes, kanske rent av tvärt om. Att sälja begagnade bilar just nu verkar inte vara det lättaste, men iskalla BMW, tja kanske en del, men väldigt långt ifrån alla. Hög värdeminskning på nya bilar är väl knappast någon nyhet och ju större inköpspris, desto mer pengar att förlora. Välkänt faktum. När det gäller design på gamla resp. nya BMW så är väl det en smaksak. Kan väl vara kul att gnabbas om, såvida man inte tar det för allvarligt. För egen del har jag svårt att förstå hur man kan tillmäta den exteriöra designen särskilt stor betydelse i vilket fall. När det gäller stylade bilar så har jag för min del inget emot detta, OM det görs snyggt och smakfullt, något som tyvärr är väldigt ovanligt, enligt mitt högst personliga sätt att se det. Men även bortsett från det eestetiska skulle jag dra mig för att köpa en stylad bil, om det inte framgår precis hur väl arbetet är utfört. Klantskruvade bilar är inget att glädjas över i längden. |
|
|
Jag instämmer med liste, även om jag också kan tycka att det blir tjatigt med vissa saker ibland så ser jag ingen mening med att starta en ny tråd för att gnälla på de som gnäller. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.