|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Jirar |
Beställde dom nya regplåtarna från vägverket förra veckan, fick dom. idag Har svårt att bestämma mig för om dom är snygga eller skitfula. Kolla på dom på vägverkets hemsida. Jag tycker ändå att dom kunde gjort dom lite snyggare, typ som dom tyska regplåtarna. Dom är nog för lika dom äldre plåtarna. Kolla och avgör. |
|
dom ny skyltarna är enligt min mening ett riktigt steg i fel riktning. Ser ut som de gamla man hade på 80-talet i Sverige...fula plåtskyltar! Tur att jag hann köpa de snygga plastskyltarna till min pärla innan de nya fula kom! usch! Men den smutsiga medaljen har i detta fall en fin baksida...de nya skyltarna går att återvinna till 100% ///Tomas M BMW 528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
| Att dom är i alu kan man leva med, men varför är texten så smal? Skumt, borde ju göra det svårare för poliserna att tyda reg. nummer på bilderna. | |
| Fula!! | |
|
ÖSTSTATSSKYLTAR!!! Danne 390Nm - oljebrännare! vågar trotsa vintern = 20" monterade... =) |
|
Jirar |
Det kan vara bra att få lite andra åsikter,men ni har övertygat mig. Ska ha kvar dom gamla skyltarna. |
| Nu för tiden när allt ska vara så extremt och framtidsmässigt. Datorer ska vara snabba, mobiltelefoner ska vara små, mm mm. Varför ska då vägverket gå tillbaka till 80-talet? | |
|
Kan nån ge mej en direktlänk till skyltarna...? Olio |
|
bratten |
Tycker dom e skitfula! Ser ut som någon sa i tidigare inlägg öststatare! Han som designade dem var väl Polack!(färgerna spegelvända) Tack vet ja tyska skyltar med nationalitets märke! Bratten |
|
Öh... va e de för fel på Polacker ? :) Här e länken till skyltarna: Länk Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
| Jag tyckte också att skyltarna var fula de första gångerna jag såg dem. Men nu har jag faktiskt ändrat mig, plötsligt tycker jag att "vanliga" skyltar ser gamla och trista ut. Funderar allvarligt på att beställa de nya frampå våren. | |
|
En förändring i sann Retro-anda! Historien upprepar sig,dvs skyltarna är tillbaka där det började 1973.Ska vi betta om ett plastutförande vid sisådär år 2009!? ;-) OO=00=OO Ägt:525E12-535iE28-520iSE28 525iE34. Vill ha:540iE39 |
|
|
Ni skämtar alltså inte..? Dom ser juue ut att komma direkt från "Stalin möter Polen" eller nått - SKITfula!! :( Olio |
|
| Gör Sverige en tjänst, maila Vägverket och klaga! | |
|
Själv beställde jag en bakskylt till M3:an i november.Sen så i Januari tänkte jag byta även framskylten med såg då att dom bytt skyltarna,så nu får man ha en ful framskyllt och en fin bakskyllt :( Borde man inte kunna få plastskyltar ett tag till!Jag menar plast går väll också att återanvända,kanske inte till 100% lika miljövänligt,men om dm ska ha alu. så borde designen ändras till nått som passar år 2002!!!! Nä ryck upp er vägverket!!!!!!! Mvh Ricke |
|
|
dom nya e skit fula. Jobbar som mekaniker på volvo i pite å man får ju nåra nybilsleveranser i bland man vill ju nästan inte ens hålla på me dom. Jobbiga att stoppa in i skylthållaren b.la dom skulle ha haft kvar dom gammla "plastplåtarna" tur man han köpa dom till pärlan man har nu. =) 535 e grym |
|
| Ja dom e faktiskt RIKTIGT FULA, hajja det vägverket!! | |
|
ja det var inga snygga plåtar sänker hela bilen det är ju som när man ser bilar från polen eller danmark även om bilarna är fina så är skyltarna så fula att hela bilen ser mindre snygg ut, bmw 24v |
|
|
Måste ha kommit in nån övervintrad komunist, eller Stalinist eller KPLMR nisse i vägverkets design avdelning.. Jag har begrundat skyltarna LÄNGE och väl nu.. Men jag KAN bara inte tycka om dem.. De skriker juue ÖST ÖST ÖST!! Olio |
|
henkeboy |
Dom e skit fula varför unde de inte behållt dom gammla? |
|
Vilket skitsnack, köpte dom nya och dom lyfter ju hela bilen, ger ett mycket cleant intryck, till skillnad från nå gammal plasttjafs, alu skare va!!! Skit snygga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ***BMW POWER*** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.