|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Darky: Är tillfälligt i O-hamn och häslar på brorsan, var på Öland bor du? |
|
|
Matspon Aha o fasen! Jag bor i mörbylånga ligger söderut 1.5 mil från färjestaden.. Mvh / martin |
|
|
Nu regnar det tyvärr och enligt nyheterna som var inatt så skulle det regna hela dagen. Hoppas att det blir lite upphåll också. Otroligt otur att det ska regna när man ska ha träffen! //Schnitzer |
|
Gemini__ |
Lite tråkigt, jaja men jag åker ändå. Hoppas det dyker upp bilar iaf. //Thomas Länk |
|
Ja, vi får hoppas att vi blir några stycken. Ska ta kort och lägga upp på min sida hade jag tänkt. Kommer ju också att finnas bilder på M5 E34-Registrets hemsida. //Schnitzer |
|
| Ja här uppe var det inget vidare väder tyvärr, men nu är det i alla fall uppehåll. Kom precis hem från Smögen och där var det uppsprickande och sol.. Men vi får hoppas på fortsatt uppehåll. | |
|
///Misano: Ok, bra att du har kommit hem. Dyk förbi vid 16.00-tiden. Granberg ska också komma och se på, han ringde igår. Han kommer hem till oss vid kl.16. //Schnitzer |
|
| Ok det gör jag! Ses senare.. | |
|
Darky: Får se om det kan bli en tur till öland i början på veckan, i så fall skickar jag ett mail till dig med mitt mobilnummer! Såvida du inte tar dig till O-hamn, förståss... |
|
|
Okej Ne ingen möjlighet att ja kommer till o hamn iaf inte med m5an då den är ned plockad o väntar på ny vatten pump :-( Mvh / Martin |
|
|
Mycket bra träff med 9 st M5 E34. Denna gången var det nog mest bilar. Tack till alla som kom till träffen. Fick prata med många trevliga personer som jag hoppas kommer att dyka upp fler gånger! //Schnitzer |
|
Gemini__ |
Träffen var riktigt lyckad, klart bästa hittills. Ni som inte dök upp idag är hjärtligt välkomna vid nästa tillfälle. Bifogar lite bilder från träffen: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh: Thomas Länk |
Gemini__ |
Länk Länk |
|
Gemini__: Jättefina bilder! Det var extra kul att Duffyman, Sjoberg och LKN kom. De hade ju en bra bit att åka samt att de inte hade varit på träffarna här förut. Nu ska man bara orka lägga upp bilderna också. //Schnitzer |
|
Gemini__ |
Ja, skoj att de dök upp. Tror och hoppas att de tyckte det var värt mödan. Fick lite solsken också ett tag där =) Alltid trevligt. Länk |
|
Gemini__: Precis! Trodde att det skulle regna hela tiden, men det sprack upp och blev riktigt fint faktiskt. //Schnitzer |
|
| Hej och tack för det trevliga mötet. Det var ju första gången för mig, men inte den sista. Kul att se alla fina M5:or och lära känna många av de flitiga skribenterna på denna sida. Mycket trevligt!! | |
Jahangeer |
Great meeting - good to meet all you guys again - and it was good to meet the new people too. There were some very nice cars there on Sunday. Hope to see you all again sometime soon. J |
|
Jag måste ansluta mig till alla nöjda medverkande. Mycket lyckad träff. Tack. Jag kommer att slänga upp lite bilder på kvällen, när jag har kommit hem från jobbet. Ha det bra, allihopa. P.S. Jahangeer: You have mail :D Micke K. Länk |
|
|
vems är touringen som har blivit misshandlad med en dragkrok? :) A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.