|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Hoppas på stor uppslutning på söndag, tror ni att vi slår rekord i antal bilar denna gång? Kan alltid hoppas =) Väl mött! |
|
Det är nu när det känns som tråkigast att inte ha M5 längre. Mvh Mauricio |
|
|
Hej! Trots dåliga väderutsikter, regn tycks vara det allenarådande vädret vid dessa träffar, ämnar jag dyka upp med min mugello-röda M5 94. Nytvättad från Uddevalla, hoppas inte väglaget helt förtar glansen. Invändigt lär det inte ha ngn betydelse i varje fall. Frånsett den fula motorlacken från fabrik och en schabblande mekaniker skulle det se rätt så nytt ut under huven trots 7500 mil. |
|
Gemini__ |
Kul att du dyker upp med din pärla. Ska bli intressant att kika närmare på den. Kan tillägga att senast jag var i Karlstad på en M5 E34-träff (i våras) var det kanonväder. =) Så ingenting är omöjligt. |
|
Enl SMHI skall det bli molnligt men iallafall uppehåll. Verkar bli bra uppslutning, kul!! Sjöberg |
|
Gemini__ |
Ja, bara vi slipper regnet. ------>Länk |
|
Vi får hoppas på bra väder. //Schnitzer |
|
|
Tittade på vädret igår o det såg ut som att det skulle bli bra från Jönköping o uppåt. Värre va det neråt. Kanske inte blir gassande sol men så länge regnet håller sig på behörigt avstånd är det OK. |
|
|
Idag så regnar det tyvärr och jag hörde av flickvännen att det skulle regna imorgon också. Hoppas att hon har fel..... //Schnitzer |
|
|
Ja, va f-n... Dom har ändrat prognosen på SMHI!!! Men det gör ingen skillnad för mig, vi ska köra om 15 min och i skåne öser regnet fullkomligen ner... Då vart de alltstå meningslöst att polera bilen 3 h i onsdags... Ses i morgon grabbar!!! Sjöberg |
|
|
Att det blev en söndag den här gången är mitt "fel", jag hade tänkt lördag (idag) annars men så startade vi på travet igår och då orkar man inte arrangera något bra dagen efter då det blir apsent innan man är hemma från banan. Men nästa gång siktar vi på en lördag igen. Väl mött imorgon och extra intressant att se LKNs Individualutrustade 94:a, hoppas också att vi kan räkna med m5touregs utmärkt fina original 95 touring! -M5 E34 Limousine register |
|
Gemini__ |
Hellre ha en träff på en söndag än ingen alls =) Hoppas verkligen alla som har möjlighet dyker upp. Ha´re gött! Länk |
|
Sorgen är stor, det gick inte att lösa för min del. Vad jag kan göra för att kompensera bortfallet på träffen är att lägga ut lite bilder på bilen, så ni får se den ändå. Kan dock inte göra det förrän jag kommer hem från semestern! Ha det så trevligt imorgon, alla! |
|
|
Sorgen är stor, det gick inte att lösa för min del. Vad jag kan göra för att kompensera bortfallet på träffen är att lägga ut lite bilder på bilen, så ni får se den ändå. Kan dock inte göra det förrän jag kommer hem från semestern! Ha det så trevligt imorgon, alla! |
|
| Såg förresten en silverfärgad E34 M5 Touring (-92?) på parkeringen utanför Kvantum i Oskarshamn idag. Någon bekant? | |
|
Offtopic.. Matspon är du från oskarshamn? Själv bor jag på öland det är ju inte alltför långt borta! Skulle vara kul att se din M5a om du nu bor i o hamn? För övrigt skulle det va skit skoj att komma på M5 träffen. Faller dock bort denna gång pga termostat/vattenpumps byte men nästa gång kommer jag gärna! Får slänga upp lite bilder på pärlan som nyligen genomgått en total renovering utvändigt/invändigt = rost lagning, hel lackering samt fälgar och nya lister + lycktor runt om, mr cap rekond inv :-) Hoppas träffen blir bra mvh / Martin |
|
|
räcker det att man har en m5kofångare bak Länk för att få komma på träffen och kolla? A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Baader; Självklart, parkera bara med baken ut så går det bra;) Ps, Trots att jag inte skulle tagit bort BMWmärkena, så får jag säga att den ser mycket bra ut, keep it up! Ska du byta framstötfångaren till M5/M-Paket också? Mvh Stephan |
|
|
jag funderar på köpa denna e39 m5liknande sak Länk jag har frågat i stylingdelen av forumet hur man tar av kofångaren efter att man limmat den där över eftersom då kommer man inte att kunna komma åt muttrarna som ligger bakom listerna....vi får se... OM du vill sälja en av dina bilar skicka ett mail, jag lovar att inte ta bort emblemen på den :) A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
| Jag är osäker på om jag kommer detta pga av vädret bestämmer mig senare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.