|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
Det är lite längre, 35 mil men det är nog lite bättre M5 väg=landsvägsloket nr 1!!;-) Se nu till att dyk upp där!! Ta med morsan i värsta fall:-) Sjöberg |
|
|
Duffyman: Japp, E18 går genom Karlstad. Otroligt lätt, bara du hittar E18. Om du vill så kan du få mitt telefonnummer så du kan ringa om du inte skulle hitta. Det ska inte vara några problem! Och som sjoberg sa, om du inte hittar någon så tar du med morsan :) //Schnitzer |
|
Gemini__ |
Inte säkert att jag har möjlighet att komma på sön. Men ska försöka, brukar bli lyckade tillställningar det här. Mvh: Thomas |
|
Gemini__: Det vore kanon om du kunde komma för det känns som att den här gången blir den bästa, i alla fall om man tittar till hur många som tänker komma. Har väl varit runt 7-8 M5 som mest, men den här gången hoppas jag att vi kan spräcka den spärren. Har hört med en kompis inne i stan (Karlstad) som också har M5 som ev. ska komma. Sedan finns det ett par till som måste få reda på den här träffen på något sätt. Ska inte vara några problem att meddela de i och för sig. Det är bara att hoppas att de har tid! Som sagt jag (vi) hoppas att du kommer! //Schnitzer |
|
Gemini__ |
Är det kl. 16:00 på sön som gäller? Antar att det blir en liten miniträff (hemma hos M5-fanatikerna) innan själva huvudträffen, som brukligt =) Hoppas det, hittar aldrig ut till slutdestinationen på egen hand hehe. Mvh: Thomas |
|
Gemini__: Ja, det verkar som att det blir kl. 16.00. Givetvis har vi en liten uppsammling med några M5 innan träffen. Du är välkommen! //Schnitzer |
|
|
Hallo boys. Jag har lyckats få med mig en polare så det ser ut som att jag kommer också. Schinitzer: Det vore kanon om man kunde få ditt telnr. Skulle säkert lösa en massa problem för en annan att hitta. Jag hoppas att det ska gå bra men man vet aldrig! |
|
|
Duffyman: Du har mail! //Schnitzer |
|
| J-vla junk. Jag kommer inte in på min mail. Verkar som att allt är nedlagt. Jag tittar nästan aldrig i min mail. Men jag ska försöka göra en ny mail. Kan ju inget om datorer heller så jag vet inte om jag kommer att kunna hitta ditt mail heller. | |
|
Duffyman: Mitt nummer är 070 - 940 27 01. Lite lättare nu :) //Schnitzer |
|
| Var vi med vanliga BMW oxå välkommna? Har för mig att jag läste det någonstns? | |
|
Persson: Det brukade vara precis efter M5-träffarna, men nu så var det tyvärr inget ordnat. Det kanske blir efter nästa M5-träff. //Schnitzer |
|
|
Hittade att det var denna tråden på KDR jag läst det i Länk Men det är väll bara att komma förbi och kika ändå om man känner för det? |
|
|
Persson: Ja sjävklart är det bara att komma och titta. Inga som helst problem! //Schnitzer |
|
|
Tack så mycket Schnitzer. Har kunnat fixat en ny mail men men. Dum fråga bara. Varför en träff på en söndag? Finns säkert en bra anledning. Höres kl:18,00 på söndag. |
|
|
Kan nog hålla med "Duffyman", om man hade haft det på en lördag skulle vi som kommer lite mer långväga ifrån ta en (eller 10) öl på kvällen efter träffen och stanna över på ett halvtaskigt hotell!!;-) Sjöberg |
|
Gemini__ |
Duffyman: Tror det är 16:00 som gäller. Schnitzer, ni måste spika tiden. Vi kör på 16:00 hoppas jag. Mvh: Thomas |
|
Kl:16:00 på skutberget? Fick för mig att det va kl:18:00. Ja ja det spelar väl ingen större roll. Jag får helt enkelt ändra hela min söndagsplanering. (skämt) |
|
Gemini__ |
18:00 var uppe på tapeten först, sedan ville någon ha träffen tidigare. Då kom 16:00 på tal, vilket borde passa bättre. Dock har ingen av arrangörerna spikat tiden. |
|
Tiden blir 16.00-17.00, då kan vi säga att samlingen är. Det var inte jag som var med och tog fram datumet tyvärr. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.