|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
ljusorange/beigeaktig... ja jo det kan man väl säga... gris-rosa brukar jag kalla färgen... ser helt orginal ut förutom nån konstig skärmbreddning och ett par breda 13" alupuckar.... BMW.... We brake for nobody... |
|
| tror de va den jag såg på "rp" i lördags kväll? stämmer det? någon sån som dumpa i all fall :) | |
|
japp det var jag... riktigt busig att köra faktist... ska ta och svetsa bakaxeln så snart det blir lite halt... och fixa nåra fälgar till isracingdäcken :) BMW.... We brake for nobody... |
|
| Måste få pröva den snart Rille, ångrar nu att jag tacka nej förra gången. Hoppas på flera bus turer med i den bilen. Riktigt kul vare. | |
|
det vet du. bara att säga till... ska bli kul med lite snö... det kliar i fingrarna... vill inte fegladda längre =) så j*vla tråkigt om den pajjar... BMW.... We brake for nobody... |
|
|
axel e30: har du hört nått om adapter? vill gärna ha tag på en sån snart... vill börja få iordning på delarna nu...=D mvh kenny |
|
|
funkar det verkligen bra med adapter... jag menar vilka jävla böjar.. massa effektförlust, eller? fast det är klar det är ju billigt. /Strengbohm Free your mind, E30 Man vet att man lever när man varvar ur 5:ans växel! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.