|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
tjena grabbar! hur många bmwturbos finns det här i etuna? finns det nån som vet nått värmegarage till uthyrning i vinter? ska konvertera min bmw nu... // ghosty | |
| Jag, micke, axel, bonje, kottens, en 525a, ghosty, victor, dom ja kommer på för tilf'llet.. Räknas Bosse? | |
| just ja.. han från toms motor har en oxå | |
| det låter bra det... finns det fler kanske? =D | |
|
Det kommer en till.. 525'a :)= "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
|
E30_Touring_89: Om det inte var mig du mena när du sa 525'a föståss.. :)= "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
| Jopp de va dig ja mena =) | |
| Bosse räknas inte! För han har kompressor!! | |
| Men hans bil är iaf överjävligt ball :D | |
|
fräänt me många bmw turbos i stan....sluta vela ladda mera beemwee |
|
|
är det nån som känner till ett värmegarage? som nån hyr ut? skulle vara kul å dela garage med nån annan som håller på med bmwturbo... |
|
|
Jag söker oxo nånstans å va.. i Eskilstuna.. faan så svårt å hitta garage.. just nu har jag bara ett hörn för en motor hos en polare.. man skulle ju vilja få plats mä heeeela bilen.. Om det är nån som har plats för en 525'a så skriiiiik till! "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
|
respirator: om du hittar nått garage med mycket utrymme så hojta till så kanske vi kan dela på det? jag kan göra samma sak till dig om du vill? // ghosty |
|
|
ghosty: Sorry men jag letar oxo garage... men om jag hittar ett med plats över så lovar JAG å hojta till... :)= "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
|
Nu var fingrarna för flinka igen.. läste vad du mena nu.. ghosty.. :)= jag hojtar.. "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
|
det är lugnt... grabbar grabbar nått garage måste ni ju känna till ju he he |
|
|
eller hur! "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
|
ett garage tack.... nån vet nått! eller? |
|
|
Jaa.. kom igen NU.. nått litet hörn på ett par 1000 KvM måste ju finnas.. HäHä.. frexten kanske jag kommer att ha ett "hörn" för åtminstone 2 bilar framåt hösten över... vi håller på att förhandla om en kåk på 2728KvM... ska bygga ungdomshus/nöjespalats här i E-Tuna.. Då kommer det att finnas plats för 2 bilar med dubbla jallusier (gammalt lastintag).. Me men... vi får se.. "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
|
jag är rätt ny i stan så ( en gammal västeråsbo egentligen ). men om det blir nått av det där så hojta till för fan... jag är nog med på det... |
|
|
Ofcourse! jag hojtar.. :)= Jasså? Ny i stan.. kul... välkommen till... ehh?.. jaaa du lär märka vad! ;)= "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.