|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
BmwMutte |
Hej! Jag undrar vart man får tag på trx däck? R390. regumeringar eller ej spelar ingen roll. |
parolof |
gummiverkstad? |
BmwMutte |
nähä.. vilken.. hittar ingen på nätet.. |
|
Däckonline t.ex. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
BmwMutte |
hittar inga där.. |
parolof |
Michelin har fortfarande TRX, det är väl bara att ta fram pengarna och ringa närmaste återförsäljare Länk |
|
Däckonline kan troligen fixa då TRX-dimensioner finns med i deras menyer så maila och fråga vetja Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Det är svårt att få tag i TRX-däck nuförtiden, Michelin tillverkar fortfarande men dom är hiskeligt dyra. Jag fick tag på en omgång till min bil av en däckshandlare som ville bli av med dem, visserligen ca 6 år gamla, men korrekt förvarade och utan torrsprickor. Nu kör ju inte jag så många mil med min bil så det spelar mindra roll. Mats BMW CS #5847 |
|
Paap Reeder |
Återförsäljare Michelin TRX för norden finns i E-tuna. BRIBOS 016- 96 0 42. Tag dock fram en en kall öl i beredskapsläge innan du frågar efter priset ..... Problem även med profilerna till 390. MVH /// Paap R |
|
Som sagt TRX, BetaMax, Video2000, DCC m.fl. , alla goda ideér som tyvärr inte riktigt överlevt trots att dom oftast är bättre än det som blev "standard" tyvärr...... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ett nytt 200/60/390 kostar mellan 3000 - 3500:- *suck* Du kan även försöka med däckhandlare som har Avon, vet dock inte hur dessa står sig jmf med Michelin. Behöver du TRX och kan tänka dig regumerat, kolla din mail... mvh Johan. Länk |
|
| Valla däck har TRX 240/45-415 iallafall för 2500kr/däck fortfarande! | |
|
Det finns annars Dunlop TD Sport som passar de lite bredare TRX-fälgarna som satt på många högprestandavagnar förr och dessutom är lika bra som Michelins original, även Avon har sitt "Turbospeed" som dock av egen erfarenhet är ett tämligen mediokert däck. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
När vi är inne på TRX. Finns det något värde i en uppsättning TRX fälgar med slutkörda däck, krysseker från en 735i -87, eller ska jag släpa de till miljöstationen så de kan få bli ölburkar? //Magnus |
|
BmwMutte |
tror på det sist nämnda... |
|
944_Driver Skänk bort dem eller något, finns alltid någon som vill ha dem. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Molway säljer TRX Länk Mina gamla TRX fälgar slutade sitt liv på återvinningsstationen.... ingen ville ha dem /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
Paap Reeder |
... kuusakoski metallåtervinning ger ca en 50:ilapp per fälg utan däck. Gummigustav vill ha minst en 100:ing för att ta bort däcket. Således är det bara återvinningen kvar ... MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
...944... annars perfekta till konbanan på Tullinge! MVH /// Paap R |
|
Synd att Molways dimensioner är värdelösa för oss som åker E28.. mvh Johan. Länk |
|
|
Det kanske är läge att anonnsera ut sina nya man har liggandes *L* Kul om fler än jag & Paap börjar inse att det är kalas med TRX! mvh Johan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.