|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! sitter även å lurar på dennna m3 Det är en -95 limo 14200mil finns på autopower under uppsala län han begär 100 tusen för den, någon som vet nåt om den bilen Tacksam för svar. Mvh |
| Länk underlättar. Högerklicka och välj "öppna i nytt fönster", kopiera länken och klipp in den. | |
bmw,m3 |
få inte till länken är kass på data. Mvh |
| Ett försök till, ställ dig på annonsen, klicka med höger musknapp istället för vänster och välj "öppna i nytt fönster". Klipp sedan ut annonsen. Ett tips är att lära sig detta, du har nog överlägset mest frågor "vad tycker ni om denna bilen". Därför underlättar det om du inte endast ger sökparametrar utan en direktlänk, eftersom det är fullt möjligt och faktiskt inte så knepigt, lycka till! | |
|
Länk BMW CS #5139 |
|
|
Kanske denna? BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Hej j.l jo de är den tack för länken. Mvh |
bmw,m3 |
Hej j.l jo de är den tack för länken. Mvh |
bmw,m3 |
AHH jag få inte till de. simon_en klart man måste fråga har många bilar på g å då är de ju alltid bra med svar även om ägaren svarat på alla frågor men bättre att få svar på forumet angående bilen ifråga om någon har varit å tittat på den så får man ju en bättre uppfattning om de är lönt att ge sig i väg. inte så värst kul å åka 50 mil å sen är de inget å ha. Mvh |
|
tjena bille! skall du verkligen har en M3 igen? jag var ju nere och kollade din 750 och snackade med din sambo för några veckor sedan, det verkade som hon inte gillade den andra M3an du hade hehe :) BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Hej! Ja de stämmer hon tycker dom är för små, tycker själv att dom är i minsta laget men jag får den så pass billig när jag lägger volvon i inbyte så de är svårt att tacka nej. Men som sagt va har ett flertal bilar på g, men helst en m5 540 eller 7serien igen de är väl de som locka mest. finns en riktigt fin i göteborg en 740-96 han begär 99papp alldeles för mkt men han tar även volvon för en riktigt bra peng i inbyte så vi få se vad de bli. Mvh |
bmw,m3 |
J.l har även denna på gång men är också högt pris satt Länk Mvh |
|
Länk är det denna 740 du menar? dyrt men får du bra i inbyte mot 850n så kan det ju bli ok ändå. Fast jag kommer förmodligen åka till tyskland inom ett par veckor för att köpa bil tror jag. BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
japp de är den. jo dyrt är de tycker de är synd att de inte va tv+nav men 850 få jag bra betalt för så vi får se. skulle själv velat åkt till tyskland å kollat på bilar men de får va tills man kan ta med sig någon som kan språket + allt vad de innebär med ett bilköp där. lycka till om de bli någon resa dit. Mvh |
bmw,m3 |
verkar som de blir den bilen. är rätt mkt stenskott på bilen verkar de som om man förstora upp bilderna å synar dom. Han sa att ventilerna vad tjusterade senast 2003 09 är de dags snart igen i sådana fall? ingen som kikat på bilen i verkligheten? även vad tycker ni att ett rimligt pris är på den bilen? Mvh |
|
bmw,m3: Bara en kort reflektion (om diskussionen fortfarande gäller M3'an i Uppsala, det verkar ha blivit en 7-serie diskussion istället?) Läppen i M-spoilern fram sitter ju fasttejpad med eltejp! /M |
|
bmw,m3 |
Hej! gäller m3 i uppsala. hur ser du att den är fasttejpad? jag har kollat men ser inte något på bilderna.? Mhv |
|
Titta på den här bilden: Länk Där ser du tejpen lite snyggt bort vid det bortre luftintaget... /M |
|
|
Nämen, bmw,m3 . Lurar du på en sjua nu igen?? Jag sa ju att du skulle sakna den, men jag visste inte att det skulle gå riktigt så snabbt /Astroboy |
|
bmw,m3 |
Aj f_n där ser man. De har han inte sagt nått om ! även har han inte svarat på alla andra frågor som jag har ställt angående bilen Mkt svar har ändå svarat på men känns som jag inte fått allat svar som jag ställt. Astroboy jo de lutar åt en bmw 740 nu eller så blir de en 750 tor jag inte blir helt nöjd med en m3,a känns nog för instängt. Har några 7.or på gång så vi får se hur de går. Mvh |
bmw,m3 |
fick mail av killen som säljer en bmw 740ia-96 de är den bilen som j.l länkade till han vekar inte bli av med den så jag fick ett mail med volvon i inbyte. vad tror ni om den 740-96? ahh nu har man mailat på måna bilar å fågat om dom tar volvon + pengar ingen har vart så värst intresserade men nu så kommer de mail hela tiden om byte + pengar. blir måna att välja på (jobbigt.) får väl singla slant eller nått. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.