|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Step. Det ser ut som du är sugen på en manuell? De är fina men automat är ett måste för min fiskörning ;) | |
|
Jag måste ha manuell :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Jag förstår, lite av en annan karaktär på hela bilen. Men det är i huvudsak min fru som har haft det som pendlarbil (!), och hon avskyr manuella bilar. Och det gör väl nästan jag också, i vart fall när det gäller bruksbilar. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tycker bilen helt klart är prisvärd med tanke på miltal och skick, går knappast att få fräschare och mera bil för den pengen. Och nån prutmån finns det ju alltid. En Inspektion II kan du göra på en mindre verkstad med lägre timpenning, det är inga märkvärdigheter, mest en massa kontrollpunkter som bilägaren kan göra själv vid daglig tillsyn, resten är bara elimintär service. ///MVH Hasso Länk |
|
Detta inlägg har inget med den aktuella bilen att göra men visst är man märklig när man ska köpa något... ...i det här fallet ska TS(trådskaparen) köpa en bil som kostar mellan 30-100 tusen och hittar genast en bil för 105 tusen, dvs över sin satta budget. Och jag är likadan, i allt! Oavsett vad jag köper(teknik, bil, båt, eller andra kapitalvaror) så bli det alltid dyrare än man tänkt, man börjar titta på objekt som ligger nära sin översta gräns och givetvis fastnar man för något som är liite dyrare än man tänkt och tänker ja va fan några tusen hit eller dit spelar väl ingen roll. Visst är det jädra märkligt att man gör så... :-) |
|
| Ha-ha! Du har helt rätt Björn65. Jag känner också igen mig själv ... | |
|
Så är det alltid, vilket har resulterat att alla prylar man har innehåller hundratals funktioner man aldrig använder...;-) ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.