AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.683

Stylad M-Roadster på Tullinge

Sida 3 av 3
Filmade bilen på tullinge :)

Smaken är som baken men en sak finns att förbättra enligt mig :) ha SVART nät där fram istället!

// Pantzare
Thörn
inget nät är snyggaste på alla fronten, kyl i mitten och kolfiber luftintag på sidorna passar alla bilar och former..
nja..som sagt smaken är som baken: inte skulle du vilja ha nät och luftintag på en Silver Shadow II eller Maybach eller hur :-)
Svebba: lacken går lite lätt åt röd-lila beroende hur ljuset faller, det är inte fel på din skärm :-)

Z3c 4 ever: har inte hittat nån kolfiberhuv där man löst gälarna på ett snyggt sätt. Samt att de jag sett har försänkning för bmw emblemet villket jag vill vara utan, går ju att spackla upp men då får man ju lacka villket jag tycker är synd på kolfiber.

Pantazare: Det kommer sitta en ic där vad det lider så du kan vara lugn, men förstår vad du menar kanske det är lite för finmaskigt nät. Har inte hunnit testa med svart nät ännu men då får jag byta till svart nät runt om kan ju inte ha silvrigt i skärmarna.

Blev körklar i fredags natt 01:30 åkte 05:00 på lördags morgon till Tullinge. Villket jag egentligen ångrar nu efteråt. Visst är det kul med uppmärksamhet, men jag vill hålla en låg profil hellre mindre snack och mer verkstad. Nu har folk förväntningar. Finns ju en anledning till att ingen visste nått om bilen det hade varit bättre om så förblivit tills den är klar. men gjort är gjort och jag har ju bara mig själv att skylla.

Mvh D:son

D:son, kanske en dum lösning men en emblem i koiber borde passa rätt bra?
Men gör man beställning hos typ Mr Carbon så tror jag att man kan lösa det problemet också. Det går ju säkert att tillfälligt modifera formen så att försänkningen försvinner? Jag tror dem gör inget innan du har betalat så det går säkert med special önskemål...
Thörn
Z3c 4 ever!: ne jag vill inte ha nät i fronten på en silver shadow 2 eller en maybach sa juh att det är snyggare med kolfiber i luftintagen och en ic i mitten, inget nät..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.