|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hur ser man bilderna? "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
| berg35: hur menar du? dem bilder i länkar från D:son? dem öppnar sig direkt i explorern för mig... | |
| Z3c: Funkar tyvärr inte för några av oss. Kommer upp som ett .php-dokument som windows inte hittar nå't program för. | |
| vad surt! kan det bero på versionen av Explorern? | |
| Jag kan inte heller se några bilder ? | |
|
Det fungerar precis som Månsson beskriver "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Tror det Thörn försöker säga är att ///M märkena på gälarna är borttagna. Skall försöka lägga upp bilder på nått bättre ställe, nån som har någon bra sida att tipsa om? Mvh D:son |
|
| det är någ plug-in ni saknar. D:son var är det fär bildfromat? | |
Thörn |
precis det jag menade och skrev, M emblem på baklucka och gälar är bort, alltså emblem på gälarna. =) |
Thörn |
precis det jag menade och skrev, M emblem på baklucka och gälar är bort, alltså emblem på gälarna. =) |
| oj, läste fel, trodde du skrev att gälarna var borta ehhh... | |
|
tror det är jpeg Mvh D:son |
|
|
så där hittade garaget.org där ligger nu lite bilder hoppas dem syns för er som hade problem innan. Länk Mvh D:son |
|
| fy f*n va snygg...vad är det för färg?....skall du göra nåt med njurarna?..tycker att orginal ser så smala ut(lite bredare hade itne skadat....var hittar man mh-gtr prylarna ? | |
|
www.mh-gtr.com inte mycket till sida. Manuel Holenstein i jönköping iallafall. Färgen vill jag suga lite till på, tills den är lackad en andra gång. Det är ingen bmw kulör iallfall sitter på lite exklusivare bilar, samt att den är ytterst lite granna om-mixad. Håller med om njurana, är inte riktigt harmoni där. har sett en japanska M roadster som har gjort små luftintag vid sidan av njurarna hittar inte bilden samt lite svårt att föklara. Vi får se vad som händer. Mvh D:son |
|
|
hartges huv har andra njurar Länk |
|
Thörn |
hartges huv va väl lite tuff men inget skoj med bolt on prylar =) |
|
Har kikat lite på den huven men tycker det är to much. men visst njurarna ser bättre ut. Mvh D:son |
|
|
snyggt jobbat! är det nån pearl färg (mot lila) eller är det bara min skärm som försöker lura mina ögon? |
|
|
D.son : njurarna ger charakter åt varje BMW modell. Därför är dem helöt olikla på varje modell. I min mening är det "untouchable" detalj. Fast jag har sett Z3 med E46 njurar och det såg bra ut. Du har inte funderat på en kolfiverhuv? Det är många här som har suktat efter en sån. t.ex Mr Carbon kan ta fram en som väger endast 7 kg! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.