|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Lämna tillbaka skiten! Du ska ha tillbaka vart ända öre! Han har plockat ihop en motor med nära defekta delar och sålt den som om den vore juste. Dvs. försökt en blåsning till!!! (Det var nog inte meningen att du skulle se dessa kolvar heller...) Nu har du dessutom bildbevis! Om det skulle gå så långt som till domstol har han inte en chans med de där bilderna är min gissning. Danne Min bil: Länk |
|
|
Japp jag håller med Dandelue! Lämna tillbaka bilen!! En M3:a ska absolut inte se ut så i motorn!!! Trist som fan att sånt här ska hända!! Lider med dig! Hoppas att det löser sig! Länk |
|
|
Jag håller med. Lämna tillbaka bilen!!! Otäcka bilder inifrån motorn. Och den motorn har endast gått 4.000 mil? Inte en chans! Om kolvarna ser ut så här, hur ser då resten av motorn ut? Alla lager etc. Inte undra på att tidigare ägare haft problem med den motorn. Den ser ju ut som skrot! mvh /Jörgen Volle Geschwindigkeit speichert Zeit |
|
|
Lasse: Häv köpet,ta hjälp av konsumentvägledare o jurist om det behövs. Vad gäller Plumbers kommentarer så beror dessa förmodligen på att det inte är plogat ända fram (till dörren). |
|
|
Det är självklart du skall häva köpet och om han vill ha prisavdrag skall du hota med att du vill ha betalt för ditt arbete och dina kostnader i stället. Är det Plumber som är säljaren ;) / Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.