|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kära forum medlemmar! Jag har alltid varit ett stort fan av både E32 och Miami Vice, nu när jag förra månaden tittade igenom sista delen (säsong 5) av serien så såg jag att E32:an spelade en liten bi-roll i serien. Antingen så hade alla bad-guys en Mercedes W124 eller en E32. Två gånger under seriens gång kunde man se en E32. Så jag har gjort ett eget MV avsnitt med bara E32 Voilá Ni som vill se filmen direkt: Mellan Kvalitet:Länk Bra Kvalitet: Länk Ni som vill ladda ner: Mellan kvalitet: Länk Bra Kvalitet: Länk Hoppas ni gillar filmerna! | |
| Du, det var många lagar du bröt mot på en och samma gång... | |
|
Är ett fan av MV,gillar 80 tals kultur. mvh |
|
| Samma här... the 80's was spectacular! | |
| hur var filmen då? | |
| Klockren film! Miami Vice är fantastiskt. Har tyvärr aldrig sett sista säsongen. Den finns väl inte på DVD än heller? | |
|
Cool filmsnutt! Gillar 80-tal :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Snyggt jobbat don-salvatore! Grymt :-) Har du alla säsonger hemma så att säga? mvh Johan. Länk |
|
|
Finns DVDboxar med alla avsnitt ute nu, ett måste för varje 80-tals diggare.. ---- Rasen nicht reisen |
|
|
LTK: Har runt 90 avsnitt, har hela säsong 1-3, halva säsong 4 och nästan hela säsong 5 Så man har ju en del ;) |
|
|
Rolig film! //Schnitzer |
|
| Schnitzer: rolig? | |
|
don-salvatore87: Jag menade att det var roligt att se filmen. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Aha hehe, vet inte vrf jag skrev så, var väl trött som vanligt, kul att ni uppskattar filmen som jag tycker återspeglar 80-talet bra! Autopower borde lägga till den i sitt filarkiv. |
|
|
Snacka om nostalgi!! Helt klar en kultstämplad serie med det som på den tiden var det lyxigaste som fanns. Kul, kul!! BMW - För att det känns rätt! |
|
|
Jack : Dvd-boxar ute nu ?? Jag har letat som fan, men hittar bara första säsongen på dvd, letar jag på fel ställen, så vore jag oerhört tacksam om nån kunde berätta var dom finns. Min dvd-samling måste innehålla denna super-serie..... |
|
|
Säsong 1 lär väl kompletteras med säsong 2-3 snart, desto svårare är det med säsong 4-5 som aldrig blev lika populära som de 3 första, sen så är det mkt mera 90-tals känsla i de senare avsnitten med 80-tals känslan flödade i de senare Mer info om serien finner ni här: Länk |
|
|
Länk till dvd-boxen Länk |
|
|
Jo, fransk o spansk textade boxar finns på ebay o andra utländska sidor , det vet jag , men då jag har 1:a säsongen i svensk utgåva vill man ju gärna komplettera med dom andra säsongerna i samma serie. man fattar ju engelska visserligen ,men .... Man får väl vänta och se när dom dyker upp på cd-on eller nåt. |
|
|
Vet någon vad det är för kulör på E32:an i Miami Vice klippet? |
|
|
don: lite stolt blir man allt att min gamla 735 92 17" borbet reg. CGP433 fick vara med på ett hörn :) BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.