|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jaha, det dröjde inte lång tid innan man såg en sån här video. Många kommer nog att gå sönder i framtiden pga lek. Skulle inte vilja ha den i alla fall. Nej, en fabriksny och en av de sista tillverkade vore inte fel. //Schnitzer |
|
| Det är ju samma sak med nästan alla M ägare. Ingen M bil är gubbkörd. Låt killen njuta av de pengarna han har lagt på sån bil. | |
|
M5Dinnan: Tyvärr så kommer den bilen att komma i fel händer, m.a.o. någon som inte har pengar att laga när den går sönder. //Schnitzer |
|
| Utan att döma personen i filmen tycker jag att bilar är till för att användas. | |
| Sällan skådat DUMMARE människor... | |
|
Väldigt synd att plågningen börjar så tidigt. Med plågning menar jag att provocera fram spinnande och sladdning. Själv gör jag inte det med min bil så därför tycker jag att det är hemskt. Vet att många andra M5-ägare har bilen endast för att spinna och sladda, och det vet jag så ingen behöver berätta det för mig. //Schnitzer |
|
|
Det så inte som han hade koll på läget....Var nog bara tur att bilen ville stanna kvar på vägen...........Sucker!!! Länk |
|
|
Dhooo!! Det verkar inte som att han har koll på läget...ska det stå... Länk |
|
|
Den sista gången han kör förbi, känns det som det verkligen var på gränsen att bilen ville vara kvar. Känns korkat att köra så, men som vissa ovanstående skrivit. Bilen är köpt för att användas. Att göra det på öppen gata känns dock fel. |
|
|
Öppen gata? Det ser ändå inte ut som en öppen gata, ser mer utan som en övergiven väg någonstans ute i åkern. Varför dra slutsatser när ingen av Er kan vara säker på vad ni talar om? Tänk så är det en avstängd väg sedan 25 år tillbaka? Inga bilar syns till under hela clipet.. Jag försvarar inte killen, men bygg era uttalandetnpå fakta och inte osäkra antaganden- det blir bara ett grötigt mumbojumbo annars.. |
|
|
Bayerische: Word! Dock syns det faktiskt en annan bil på vägen... annars håller jag med dig tillfullo. _______ /Chrille |
|
|
deejaywasp: =) Snygg den där orangea 325an! Inte ofta man ser en dekalstylad men samtidigt clean bmw. Snyggt. |
|
|
Äsch, han riskerade bara sitt eget liv, ingen annans ju! Hade jag kunnat hantera bilen såpass bra hade jag gjort samma sak om jag ägt den! Gärna varenda dag! |
|
|
Hur många av er har inte lekt på så där på (nästan*) otrafikerade vägar? ;-) Om ni bara visste vad era förra ägare har gjort med eran bil så skulle ni nog inte köpt den. I stora drag iaf. *Ni ser en bil när han kommer ifrån höger och kör bortåt innan dom visar sista svägen i högfart. |
|
|
Vafan va alla ska klaga på en kille som ser ut att ha FÖRBANNAT ROLIGT.... Är det den svenska avundsjukan som är framme igen???. Tycker i alla fall att det ser ut som om han har full koll.. Har man köpt sig en bil för 1 mille ska man leka med den.Annars hade han kunnat köpa en 520 och gubbkört.. BMW FOR LIFE |
|
|
Visste inte att man kunde göra sådana "moves" med en bil på drygt 2 ton... GRYMT!! håller också med om att sån här körning bör ske på en bana istället... "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
Jag kan inte riktigt fatta vad som är så kul med att "burna" runt i cirklar och slänga runt bilen - drivlinan tar stryk, däcken slits som tusan osv. Höghastighetsstället kan jag däremot förstå tjusningen med utan tvekan. Sista försöket blev ju riktigt lyckat, dock såg det väl inte riktigt ut som att han alltid hade full kontroll på bilen. Den moraliska biten överlåter jag till andra att kommentera... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
skitgrym bil!! undrar om jag någonsin kommer att ha råd med den hum... och låt han köra för tusan har man en sån bil och ingen annan kommer till skada så. min bil: Länk |
|
|
M5Dinnan Min M5a är gubbkörd! :-) Importerades från Tyskland 1993 hade samma ägare till 2005 en gubbe på 77 bast :-) Dessvärre blev den även vinterkörd = Rost :-( Men det är ordnat nu :-) Om ja ska kommentera filmen då. Rätt korkad körning! Visst 507hk under huven! Men visst fan kan man använda de hästarna på ett annat och bättre sätt än att ligga på bredden i varje kurva man ser!!?? Gutt ljud dock :-) Mvh / Martin |
|
|
I likhet med Olof så väljer jag att avstå från den rent moraliska diskussionen. Om jag ska kommentera filmklippet så har jag dock inte mycket positivt att säga. Tämligen amatörmässigt filmat och kört. Ibland undrar jag vart folks självdistans försvinner så fort de hamnar framför/bakom den nyköpta DV-kameran. Helt plötsligt tycks folk tro att de förvandlas till Scorsese, Spielberg eller Tarrantino och i detta fall Tiff Needell... För en som faktiskt kan lite om framställning av rörlig bildmedia är det både skrattretande och lite sorgligt att se :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.