AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
20.466

E60 M5 ägare med blyfot (video)

Sida 1 av 3
Länk

Jag tror att om jag skall ha en sånhär så får de bli en ny :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Hu vad det gick! :-)
Ja, det återstår att se hur V10:an håller i längden.

___
"When people are free to do as they please, they usually imitate each other."
wendtan:

Det går undan det må jag säga speciellt sista gången från vänster från byns sida.

Och ja det får nog bli en ny då för min del oxså dock kan det bli svårt att få en M5 som firma bil endast 30 basbelopp:))))
Scheckheft
Hej
Imponerad? Nej! Grabbarnas hjärna verkar vara obetydlig större än en amöbas. På alla sätt...

Mvh
Scheckheft

U-
277
U-turn
Bmw 325-93
Bmw 520-95
Bmw 525IM -95
Bmw 328i-96
Det är väl bara tidsfråga när han krockar med den.
Han leker med sitt liv "dåre".
Motorn och lådan i nya M5an kommer inte hålla länge, med tanke på alla problem med M-modellerna.

Låter inte så driftsäker v10 på 507hk, rena formel1.
Vi kommer säkert höra en o annan motorhaveri.

Personligen tycker jag att det är helt fel motor i denna typ av bil.
Börjar bli för mkt hightech.

Mvh Jan.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
U turn, jag håller med där....en rak sexa är svår att matcha!
Roligare med en //M som faktiskt har lite av BMW:s racing arv i sig...vad har nya M5 gemensamt med t. ex M1? ingenting....

Sexorna i gamla M5 modellerna hade ju sina rötter i M1:ans motor, även E36 M3, nya modellerna är helt riktigt för high tech!
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Komentar till filmen...

Det smärtar mig att se att det finns pappor som lånar ut en sån bil till en son utan hjärna....ren tur att han inte lindade bilen runt en stolpe....patetiskt.

Stackars bil.
Vilka idioter...

Min M5 E34: Länk
mosse: Du skriver "Roligare med en //M som faktiskt har lite av BMW:s racing arv i sig...vad har nya M5 gemensamt med t. ex M1? ingenting...."

Vad menar du?
Att P84an i FW27an inte inspirerat till motorn i nya M5an?

Inget gemensamt med M1 kanske, men F1.

/Anton
Härlig bil, härligt ljud...

MEN, jag blev smått beklämd av filmen. På allmän väg kör man bara inte på det sättet, det syntes klart och tydligt på filmen att föraren bara nätt och jämt lyckades behålla kontrollen över bilen. Dessutom befann sig andra bilister på vägen, samtidigt.

Dom som är torra bakom öronen ägnar sig åt dylikt på annan plats än på allmän väg.

//Chrille
Vill påstå att V10:an har väldigt mycket racing i sig. Dock inte samma gamla hederliga arv som R6:an.

Jag trordde jag var moraliserings experten :-) Jo fruktansvärt tanklöst att köra så på allmän väg.

___
"When people are free to do as they please, they usually imitate each other."
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
I Slutet på filmen kändes det sista brestället något tveksamt.... men man vet ju alldrig, han kanske vissta va han höll på med...

Dock tycker ja inte att han förtjänar 100% ovanstående moralkakor, han satte ju inte direkt någonsliv i fara förutom bilen och sig själv...

_______
/Chrille
Moralkakorna är kanske något väl hårda ovan. Att se Tiff nidell eller Clarcson ge bilen samma behandling jublas iregel.

Det finns dock inga ursäkter för att leka på detta viset på allmän väg, jag ser dock ingen annan trafik på vägen de kör på.

Högfarts stället i slutet är inget man ger sig på som snorig 18 års förare kan jag lova. Killen har absolut koll på vad han håller på med.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
wendtan:

Eller absolut en hel drös med tur.... ;)
Jävlar, verkar ju va bra tryck å underbart ljud i m5an!

Sen så hade de ju iaf valt ett ganska ofarligt ställe att leka med bilen på, med tanke på att det inte fanns några träd eller liknande vid sidan av vägen.
hampe m3
vilken sång!!!!
Första klippet någonsin som ja fått gås hud av, har själv 2,5gig m olagligheter m m3 or ner laddat, men detta, trodde han skulle kyssa stolpen vid första burnisen, har aldrig set sånt yvigt slandande tidigare..

men vilken sång!!
Inget att snacka om. Han har betalt över 1 mille och vill han leka så ska han göra det.

Han har ju dessutom koll på läget. Det syns att han kan ratta. Inget newbie lägger upp lite lätt bredställ i vad jag gissar på ca 150-170km/h.

Jag hade garanterat gjort likadant. Vem köper en bil med 507hk för transportera sig från A-B.
Gu
195
Gumpy
330 -01
Vilket underbart sound, vilken motor, vilken bil!!!
Men jag förstår inte ni som säger att det är "för mycket high tech".
Det är BMW vi pratar om, dom följer inte utvecklingen dom leder den!
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
"Inget att snacka om. Han har betalt över 1 mille och vill han leka så ska han göra det"

Men INTE på allmän väg, eller??
Det finns banor för sån körning, det där var bara jävligt korkat & inget annat..
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Visst, Han har all rätt att leka av sig om det är nu hans bil men på bana! Tyckte att det såg lite farligt ut de han gjrde.
Men en sån bil får man bara drömma om natten! Tänk att få äga en sådan från att den är ny!

MvH Bmw 4-ever
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Det var det djävligaste. Helt bortsett från alla moraliska aspekter så var det något av det fetaste jag sett på sistone. Den killen kan köra bil. Sist jag såg ett sådant kontrollerat högfartsställ var när Tommy Rustad körde en M3 på Arctic Raceway. Mums.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.