|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena har en E46 touring svart med takrails. Men min fråga till er är det snyggare utan? Vad tycker ni? | |
| Japp, mycket snyggare utan! :) | |
|
Bara ivägen vid tvätt/vax samt bilen ser högre ut. mvh |
|
| Tveklöst utan. Sitter inte gärna i en bil med familje-tågräls på taket. | |
| Utan... | |
| På 3-serien är de inte så himla snyggt,men på 5-serien ser de okej ut... | |
|
Jag håller med, utan! Min bil: Länk /Daniel |
|
|
Tack för svaren gubbar |
|
|
Bra fråga, men på en 3-serie skulle jag nog säga utan. Tycker att rails kräver att man har en liten vinge på bakluckan också, av någon anledning. Om vi skall prata om fan i kyrkan, så ser t.ex en V70 fruktansvärt menlös ut om den inte har rails och vingen, men med är det som en helt annan bil. |
|
|
Har oxå rails är det bara att ta loss dem eller krävs det andra modifieringar? Är det svårt hur göra? Mvh Micke |
|
| Har rails på 3:an.. Tycker att det är ganska snyggt, men svårare att tvätta bilen, dock har jag en kollega som funderade på en E46 touring - Han vägrade titta på bilar som INTE hade rails... Smaken är som baken... Mig spelar det ingen större roll... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Eftersom man inte åker på taket oftast, är det onödigt med medar. :) Går ju lika bra att hänga på ett takräcke/skidställ om man måste ha nått på taket. Ser smäckrare ut utan. ///MVH Hasso Länk |
|
Är det bara att skruva loss dem eller ingen som vet? Micke |
|
|
Jag har också en svart E46 Touring UTAN rails!! FIIIINT!! :) Som sagt utan är min smak --- King of the road |
|
|
Nån som vet om det finns täckkåpor? |
|
|
Jag har för mig att man måste byta taklisterna... Dyrt.... ///Tobbe |
|
|
Har själv en E46 328 med rails, själv lackerade jag om ralisen samt plastlisterna på dörrarna samt i front och bak i en silver kulör. Personligen tycker jag att det blev bra (om jag själv får säga :) Har tyvärr inga bilder på bilen nu, är på semester. Men när jag är tillbax i början av aug. så kan jag lägga ut några bilder så får ni andra se hur det blev. //Fredrik |
|
|
Har oxå haft planer på o lacka mina rails i nån silver kulör jag har ju en svart bil. Så det borde bli snyggt med silvriga rails. |
|
|
Nya taklister kostar ~1600 kr paret grundlackerade. ///lee |
|
|
Jag har som sagt lackerat mina rails i en silverkulör. Tänkte ladda upp några bilder så ni får se hur det blev fast hur gör man egentligen för att ladda upp bilder i en tråd? //Fredrik |
|
|
En touring utan rails ser inte klok ut. Naken... inte färdig... definitivt något som fattas. Gillar man inte rails så skulle man kanske köpt en coupé istället? :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.