AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
7.994

Är det försäkringsbedrägeri?

Sida 3 av 3
Ja
261
Jaymz
M140ix -18
Jag håller fortfarande med Cane till 100%

Because it’s on the Internet, it has to be true!
Tobac, detta var inget skämt. DU ÄR ett skämt!
To
12
Tobac
320i 2d -88
Suck, liste, jag har ju försökt förklarat. Den enda anledningen att jag gjorde tråden till ett skämt var att alla började skriva oseriösa inlägg... Sista inlägget var bara för att sluta fred, få folk att förstå och skriva hur mitt problem löste sig.

Och ordet idiotförklara är ett uttryck som används när någon försöker trycka ner någon annan på grund av dennes okunnighet. Tänk på poängen istället, häng inte upp dig på ordet idiot.

Hoppas du har förstått nu, kommer inte orka bry mig att gå in på denna tråd igen. Vad är det man brukar säga.... Mot dumheter kämpar gudarna förgäves
li
1.959
liste
535i -89
Ja du, det är synd om dig som är omgiven av folk som inte förstår.
lätt att skämta bort det när folk tagit reda på en massa fakta på dig o bilen.. hur de slutar ändå är nog bara att fundera på..

Suck! Vad fan ska man säga. Ett uselt "skämt"...

Men en fråga, om man har helvförsäkring och vill gå upp till helförsäkring är det väl inte bara att ringa upp bolaget och få det? När jag gjorde så på min 240 TIC så fick jag komma dit med bilen och visa upp den och få den värderad. De kollade då allt på bilen och dokumenterade det, just för att jag inte en månad efter skulle kunna visa upp en gammal skada och få ersättning... Tycker jag i och för sig är skitbra!!!
Men gör inte alla fösäkringsbolag detta????

Skriv på för sänkt bensinpris!!!! www.bensinskatteuppror.se/
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.