|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Stoffe Krusell>>Orkar inte byta bil nu igen men din bil föll verkligen mej i smaken..Och ska jag bli av med min bil får jag verkligen dumpa priset. mvh |
|
|
Stoffe Krusell Ibland kan man ju också tycka att ens bil är värd mer för en själv än vad nån annan vill betala för den. Om du har all dokumentation på den och kan verifiera milen så tycker jag också att du borde försöka få 130". Mer blir nog tyvärr tufft men om du inte verkligen måste ha större bil eller kombi så är det ju bättre att du behåller bilen om den är fin. Har själv blivit stött ett par ggr när jag bett om värdering här. Nån gång motiverat eftersom jag ju fick mycket mer än vad "experterna" trott men oftast är värderingarna här ganska klockrena (tyvärr). I dagens läge så köper jag mina Bmw i vetskap om att de säkert kommer sjunka som en sten i andrahandsvärde under tiden jag äger dem och att man kan tappa så mycket som 20-30% på ett år om man har otur. Alla andra bilmärken jag haft ett tag och sen sålt har jag förlorat mindre på än de Bmw jag ägt. En V70 jag hade fick jag tex mer för än jag gav efter 6 mån användande....... Det händer inte så ofta när man köper en Beemer. Men det är väl en del av charmen.....ha ha |
|
|
Stoffe: Gör det enda rätta och sälj inte för billigt, vänta med försäljning tills det dyker upp någon som förstår att uppskatta M3-CSL paketet. Du har ju en 4-dörrars, det räcker bra för barn o blomma! =) Mvh |
|
| mmm får väl börja inse helt enkelt , har en donna här på jobbet som börjat visa intresse för min kokainkryssare, så vi får väl se meddelar er vad slutpriset blev ,, och om det blev några stålars över till din nya bilen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.