|
Sida 9 av 9
|
|
|---|---|
|
Dags för ny algblommning alltså.. Ni har det allt bra grabbar. I september är det min tur att komma till ringen, äntligen får jag stilla abstinensen (länge sen sist). hade man varit 15 år yngre, inte haft fru o barn o AB så hade man nog bosatt sig där nere. hade funkat att jobba som testförare eller diskplockare bara man får vara där... Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Dr. Johan, Prova samma medel som du använder på soffan därhemma :) Brukar funka! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Är det fler skåningar än Johan här som planerar att besöka Ringen i september ? Skåning är ett krav :) |
|
|
Hobbe, Jag ska räkna på om budgeten tillåter det! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kallemannen, Den mängd alkohol som försvann i Tyskland under ert senaste besök ryms inte i någon budget.... Det blir nog billigare att köra några varv i stället :) |
|
|
HOBBE skrev "Är det fler skåningar än Johan här som planerar att besöka Ringen i september ? Skåning är ett krav :) " Jag ska ner =) testa den nya bilen. (det är ju scudera kurs den 15 sept) |
|
|
Martin, Vad blev det för någon bil nu då ? |
|
| En M3a | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.