|
Sida 1 av 9
|
|
|---|---|
|
Äntligen dags för sommarträff! Lördagen den 16/7, klockan 15:00. Denna gång samlas vi för ovanlighetens skull på gärsmattan ovanför Husie mosse, som ligger mittemot Husie kyrka, se karta: Länk Eftersom jag nu är hygglig och förser er med en karta undanbeder jag mig samtal från folk (Victor) som ringer kl 14:59 och undrar var träffen är och hur man hittar dit :D Det blir sedvanligt gemytligt snack och så vidare, följt av en liten rundtur på småvägar i den skånska naturen. Om vädret är rätt tänkte vi avsluta träffen med grillning på någon lämplig plats, så medtag matvaror och grillverktyg efter tycke och smak :) Anmäl er gärna i tråden. Välkomna! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk | |
|
Förtydligande: Träffplatsen ligger alltså på östra sidan av Husie Kyrkoväg, mot sjön (mossen) till. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Har alltid min Heyco redo i 325an om det skulle bli tillfälle för grillning ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Länk /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Låter trevligt! Jag kommer! MVH / Jacob |
|
|
Jag skall göra mitt yttersta för att dyka upp. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Olof min webasto grillar bättre än din Heyco! dessutom har jag fjärrkontroll till min ; ) skoj att du har en sådan grill då en Viss Need For Speed har en sådan som tjänstegrill och den har fått grilla mycket i sina dagar. Men du är fortfarande vår korv-ätarkung! jag kommer med MINST 1 Bmw.... Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
| ich komme auch, om inget är planerat den dagen... | |
|
Jag kommer att lämna västkusten för lite semester i Malmö, och dyker upp på träffen om allt stämmer! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
pcdoktor, Var du SÅ full på Südschleife? Heyco är märket på originalverktygen, det vet väl alla, och givetvis är det polygripen/grilltången som Olof syftar på :) Erik, Antar att det blir 750:n som blir semestertransportör? :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Upp med denna tråd för att påminna mig själv på jobbet i morgon... ;) / Joakim Länk |
|
|
Sorry men mina bilar är ju så fina så jag har aldrig öppnat den där verktygslådan ; ) Dessutom hade det inte hjälpt att öppna den då min tumme sitter i mitten : ) Och i vilket fall som helst grillar min Webasto bättre än en gammal tång så det så! full var jag inte men jag hade fullt upp... Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Varför ska det alltid vara kul prylar på gång när man jobbar?? Nåja, har ju ändå ingen kul bil att komma med. "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Ehhh Ovanstående inlägg skrev jag. Anna har varit här och pillat på min dator idag! Sorry men jag klickade bara på "besvara inlägget"-knappen utan att kolla användarnamn av en gammal vana. Anna har väl en "sådär kul" bil men klart roligare än min iaf. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
MO: Min är MYCKET roligare än din! *S* "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Jag kommer!:D The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
pcdoktor: Okunskapen är visst utbredd på forumet ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Little Godess och Putsmicke! Ta ledigt och kör ner gemensamt, jag står för kost & Logi Så kan vi lyssna på lite slutarljud och annat knäppt ; ) Ps. Ni får leva med min allmänna okunskap om saker och ting, hoppas det är ok. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Klart att man kommer! Ska ju bli tokbra väder hela sommaren =) Länk |
|
|
Lämnar landet för lite semester den dagen. Annars hade jag nog tagit mig i skinnet och kört ner från 08-träsk. Men men det lär inte bli den sista träffen.... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag kommer i 540'n om jag har tid :) Kalle, jag ringer självklart dig om jag inte hittar ;D MVH, E38B12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.