|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
|
tänk på att radion endast får ta in originalfekvenserna alltså inga kanler som tillkommit efter att bilens rullade av tillverkningsbandet ; ) Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Tretretti, Haha jag trodde det var ett skumt stavfel :) ber om ursäkt! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Johan: Det är ungefär som att man inte får spela 2000-talets cd-skivor i en Business CD från 90-tal ;) Gäller det omvänt också? Ingen ABBA i min E36? :D När jag köper 80-talsbil igen så vet jag iallafall att jag kommer ha en Bavaria originalbandare! Planerar att införskaffa riktiga "färdiginspelade" kassetter inför framtiden i Deutschland nästa vecka, det lär finnas gott om sånt där :) Samantha Fox, Genesis, A-ha, here i come! /Olof Überlegenheit aus Bayern Verkauf: Länk |
|
|
Min XJR har kasettbandspelare. Bara att köpa kasetter när man är i Tyskland. Tänk Samantha Fox och Alphaville. Då skulle ni ha varit med pojkar! 330 Allt äldre Don't dream it, drive it |
|
|
Så har även Kalle fått ändan ur vagnen och skickat in bilder. :-) ---> Länk /// Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Snygga bilder Kalle! :) Tom med min bil ser snygg ut. 15 timmar i Photoshop eller? Men man märker att man är miljöskadad när man sitter och letar efter EXIF knappen så att man kan kolla vilken ISO, slutare, bländare osv han har använt :D |
|
|
Mycket lyckade bilder! Så underbart snygg en alpinvit 540iA kan vara... I like :) Länk /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Fina bilder. Särskilt på colaburkarna i X3an... Don't dream it, drive it |
|
|
Snyggt Kalle! Har beställt en ja med nu :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tackar för beröm! Vissa bilder var bra, andra mindre bra.. men så blir det ju så länge man inte är riktig fotograf :) Och nej, inga 15 timmar i photoshop. Snarare 10 sekunder per bild för att justera till nivåerna :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Ja, bra bilder. Har du börjat "rekonda" 740:n inuti ännu? | |
|
Bumsan, Det är bara våtdammsugning av textilier och mattor som fattas! Behandlade skinnet med Meguiars Medallion igår och det blev kanon, men jag ska prova Gliptone nästa gång tänkte jag. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle: Köp nya Fyndbörsen så får det en test av skinnmedel, däribland Gliptone. :-) /// Micke Touringklubben: Länk |
|
| På fredag morgon lyfter jag mot Frankfurt för att hämta den nya katten :-D | |
|
Verkar vara trevliga träffar ni har där i söder. Skulle vara kul att vara med på en om man har vägarna förbi någon gång. Kul att se en M5 E34 där också! //Schnitzer |
|
|
Kalle jag är intresserad av våtdammsugning oxå, var kan man fixa det? Köpte ju bilen utan golvmattor så det börjar bli lite skitigt. Har fyndat nya mattor på Ebay och nu får jag bara hoppas dom dyker upp. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
PcDoktor, Prova att först dammsuga, sedan spraya alla mattor med vanlig textilrengöring och torka sedan med torr handduk, låt torka och kör över en gång till med dammsugaren, gick finemang i 540'n och de såg ut som nya. MVH, E38B12 MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Viktor kan du inte komma och visa mig? jag förstår inte riktigt hur du menar ; ) Tips på väldoftande texilrengöring finns kanske? man vill väl inte det "dofta" lavendel eller citron i bilen. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
pcdoktor, Tobbe har en våtdammsugare som du säkert kan få hyra :) BMW Original "Lederreiniggungsschaum" funkar även på textil. Inte så starkt dock, Vanish OxiAction rekomenderas på otäcka fläckar. Schweich ligger trevligt benäget nästan i Luxemburg, kan jag intyga efter att ha kört förbi häromdagen :) Vi saknade Tretretti vid vårt fylleslag i Nürburg i Lördags kväll :-/ Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle, det gjorde jag också... Men jag ska till Ringen om drygt en vecka till Oldtimer Grand Prix och VIP-presentation av den kommande XK-modellen - inbjuden av de galna bilhandlarna i Schweich Don't dream it, drive it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.