AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
13.369

BMW-sommarträff i Malmö 16/7/2005!

Sida 7 av 9
heheh precis! skillnaden är att detta lilla småkryp hade en förkärlek för Askens X3 torkare och gjorde tappra försök att demontera dom från bilen.

Förresten sorry alla om bilderna var lite stora när man klickade på dom, hann inte gör det bättre då det gjorde i stort sett på vägen till jobbet...

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Är det Asken som står småbekymrad och ser på? :-)

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Abbe: Das stimmt :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Kan meddela att när vi andra uttryckte vår oro över B.M.W.´s framfart så flinade Asken och sa ngt om nybilsgaranti. *S*

ÄNTLIGEN!!! ---> Länk
Gissa om jag ligger efter med uppdateringar. :-(

///Micke
Touringklubben: Länk
Tydligen kan fotografer fastna på bild med sin egen kamera! ;) Inte illa jobbat. Asken ska ha cred för några bilder där på slutet.

Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Vilken bra kamera, Min bil ser ny ut!

Vilken linslus den lille är! :-)
Little Godess: trevligt tema serien igenom ; )

Anledningen till att du fastnade på bilder var attt du hade fullt upp att tillreda en komplett gourmetmåltid mitt ute i skogen, Tina,nakna kocken floyd och allt vad dom heter släng er i väggen för här kommer god(l)ess food

Fina bilder! Tackar hjärtligast fotograferna!

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Mina foton kommer så snart jag fått ordning på den här förbannade uppkopplingen som för närvarande endast duger till att posta ett inlägg i timmen eller så :(

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Kanonfina bilder Anna! Roligt att se, jag längtar till Knutstorp nu där man antagligen får träffa lite likasinnade igen...

Johan i Lund

Sechs macht Spass.

Einsteigen, abkoppeln, losfahren.
Tror att jag ska döpa den här bilden Länk till: "Tillbedjan av den store gudens farkost"

Förövrigt så är ni alla varmt välkomna på vernissage i Eriksöre på Öland på lördag (den 23:e). Jag visar lite bilder ihop med 18 andra fotografer.

Bu
154
Bumsan
M5 -93
330 CI cab -02
740 Li -09
X3 3.0i -04
Ska du absolut göra!
Trevliga bilder med fokus på människorna runt bilarna, särskilt B.M.W. Söt påg!
Bumsan: Det tycker jag oxå!

Men faktiskt är det rätt trevligt med fokus på träffens händelser framför att plåta bilarna varje gång.

Typiskt proffs...

Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Trevliga bilder från träffen! Framför allt kul att se B.M.W:s bravader.

Snabb resumé av resten av min Tysklandsresa:

Asken och 330 skiljs åt i Menden. 330 hyr Tysklands mest bisarra hyrbil - en VW Beetle Cab Diesel. 330 kör till Schweich, möter jaguarhandlare. Jaguarhandlaren mycket seriös, visar dokumentation. 330 provkör nästan fullsmetad XJR 00 i nyskick. På autobahn. Yee-ha! 330 prutar tusen spänn. Köper bilen. Handlaren vägrar lämna över den. "Den ska vara i toppskick när du får den. Åk hem så fixar vi den och du får den på flygplatsen". 330 bokas in på Triers bästa hotell. Kör vilse. Hittar hotellet. Flyger hem med Ryanair. Boskapstransport. Väntar på att tysken ska ringa...
330,

Snyft :( Du är nog snart tillbaka i tyskträsket. Beetle Cab Diesel var var verkligen tysklands mest bisarra hyrbil, sanna mina ord.

Om du är i tyskland mot slutet av nästa vecka får du svänga inom Nürburg och hälsa på mig och Olof :)

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Nu sitter jag pa Länk , ett mycket trevligt hotell och har avverkat ca 200 mil pa den tyska autobahn de 4 senaste dagarna. Tyska direktörer är avhandlade paa löpande band och jag har idag akt en tüsk direktörs tjänstevagn till lunchen, Audi A8 4.2 TDI 05 riktigt nice vagn:) Tsaros hade connection med den store guden fran ovan och undrade om jag var kring stuttgart i det email som kom i förmiddags vilket jag ju var. Han fick mig att aka och titta pa en 540 98 som jag kände paa mig var vrak och slog vad om en lunch att det var en vimpelbil och mycket riktigt det var det:) Efter att ha aakt trippelt vilse i trakterna kring stuttgarts autobahnpafarter sa hamnade jag i konkurrentens huvudstad Sindelfingen... Pa autobahn har jag idag sett följande kul bilar: Vit Cayenne S(snygg i vitt), M5 E60 och Vit 525 med Msportpaket snyggt värre:) Paa Aral har de nu kommit med nagon sorts superdiesel som X3an givetvis fick. Kalle hade fräckheten att pastaa att det nog var brännolja blandad med tysk algblomning... Vad den innehöll vet jag inte men dyr var den och allt dyrt borde ju vara bra eller hur:) X3an verkar dra ca 0.07l mindre per mil med superdielseln.... 215 i mätarfart känns som 290 i en M5a:))
Mvh
Asken
Ett par dar kvar i autobahnland
Tretretti,

Grattis! Ser fram emot en tur i Coventry-racern ;)

Blir det inte ett fett momspåslag vid Schweiz-import då landet står utanför EU? :)

MVH,
E38B12

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Tack!

Har jag skrivit Schweiz? I så fall är det fel, det ska stå Schweich, som jag vet ligger i Tyskland. Det är en liten håla någon mil norr om Trier.

330
I väntans tider
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Kalle,

jag funderar på att skaffa en 518 i E12 i originalskick med radio, stålfälgar och bakelitratt bara för att få vara med på träffarna...
:-D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.