|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
Det var en skandal att vi inte åt mer oxfilé på Rådhuskällaren på fredagskvällen ;) Annars är nog skandalerna lätträknade... Men nu får nån allt lägga upp lite foton innan jag blir galen :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof Ovenholm, Verbrauch 1 = 3 kg fleischleiste / 3 stunden ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jag ber om ursäkt om jag sänkte snittet grabbar! Men trevligt var det iallafall. EriW: han fick tvagas i dagarna två! Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Verkar vara en höjdartillställning jag missade, men kul det blev bra. Nästa gång blir väl Knutstorp, eller händer det något innan dess?. Synes på Knutstorp annars. Hils Emil |
|
| Till Knutstorp 13-14/8 måste alla BMW-ägare enlig lag ;) | |
|
Jag ska dit iaf. Om än att jag kommer sent den 13:e eftersom några Volvoägare envisas med att gifta sig den dagen. :( |
|
|
Asken och jag är nu välbehaallna i Menden, en liten men trevlig haala i industridistrikten i Westfahlen. Asken ska träffa tyska direktörer i morgon medan jag bränner ner till Schweich (en ännu mindre haala i Moseldalen) och kollar paa en fin Jag xjr som staar där. Sedan med lite tur blir det naagra dagars vinturism och vollgas hem paa autobahn. Innan vi turistade ett par dagar i Osnabrück tog vi en sväng förbi Hamburg, för att kolla paa en bil jag sett paa mobile. Men vi behövde inte ens lämna x3:an. Handlaren var av den typen som inte ens faar ha vimplar!!! Bara att aaka därifraan. I gaar drack vi algblomning efter middagen saa i dag är jag lite dämpad. Maa gott alla! |
|
|
Efter att ha lämna Malmö där jag föll pa eget grepp( tanken var att supa tretretti under bordet för att hypnotisera han till att köpa e38 750iL istället för den där chesterfieldcontainern) och sa slutade faärden i tyska Aasnebro som hasso kallar det. De serverar tysk algblomning i glas som kallas "toxic" och smakar jättegott:) Parasoll och sugurör ingar. Den berömda icke vimpelhandlaren i Hamburg hade sa manga vrak att ha blivit utesluten ur tyska vimpelhandlarförbundet. Vimplarna var ersatta med kraftigt stängsel och taggtraad. Det var nog för att vrakren inte skulle smita pa natten daa all personal var hemma:)Det vore annars kanske en ny affarside för mig, börja sälja vimplar till tyska bilhandlare:)) Kan varmt reommendera Hotel Klute i Osnabruck, 49 Euro natten för ett bra enkelrum och god standard. www.akzent.de för mer info. MVH Asken |
|
|
Tretretti: Lycka till med billetandet, vinpimplandet m.m. Du får dyka upp på Knutstorp och göra en superarrogant entré genom att väcka oss på morgonen genom att "burna" upp gräsmattan på campingen med Daimlern; rutorna nere, bilstereon spelandes Oasis och Union Jack hängandes från bakre stötfångaren :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof: Ska det bli en trend får dom båda att göra gräsklippare av bilarna menar du? |
|
|
L G , tänk vad bra det vore om du skrev färre sarkastiska kommentarer och la upp fler bilder fraan träffen ;-) |
|
|
Men det är inte jag som sköter den avdelningen utan Micke Olsson. Bilderna är levererade och väntar hos honom. *S* Så jag kan fortsätta att vara sarkastisk.... ;) |
|
|
LG: Ja, en lite mer arrogant och patriotisk variant av Askens infall ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hmmm dessaträffar kan man ju lät fundera pa om de inte är förtäckta träffar för ABA, Anonyma BMW arroganta:) Mvh Drygheten själv |
|
|
Asken: Vi har lärt oss av mäster själv! *niger för mäster* ;);) |
|
|
Asken: Jag är självutnämnd ordförande i föreningen du nämner :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
(men säg det inte till någon) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Skulle vara ett minne att vakna av en burnande chesterfieldfåtölj utanför husbilen på Knutstorp! Gör du det tretretti så LOVAR jag att stå för fri sk. algblommning hela lördagskvällen (till rtetretti då alltså) F...N vad man längtar till Knutstorp! Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Då karlskronaservern verkar ha fått ordentlig hicka så får jag tråka ut er med lite egotrippade bilder från träffen. Ha översende med det återkommane motivet men så är det at vara stolt pappa ; ) Länk Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Johan: Är det detta som kallas småkryp på huven? Länk :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.