|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
Snart vänder den stora vita gräsklipparen X3 nosen mot Tyskland. Återigen tack för i går och roligt att se så många fina bilar. Som flera redan skrivit, M5an var underbar. Vilken tidsmaskin att se en tidig nittiotalare i nära nog nyskick. Och till Lilla Gudinnan: Bilder NUUU! |
|
|
Tack för en kul träff! Min första, men garanterat inte sista. Skoj att se så många fina bilar. M5:an var ju som så många andra också tycker den solklara favoriten... En sån står högst upp på julklappslistan. Nästa gång kommer jag med säkerhet visa upp en "rostfriare" 320, om den håller tills dess... Men det är klart att den gör! Tysk kvalitet går inte av för hackor. Johan i Lund Sechs macht Spass! |
|
|
Stort tack till ALLA för en underbar dag, härligt att lära känna nytt folk! Speciellt tack till Asken för mekaniskt utlåtande kring 540'n samt Olof för trevlig provtur i hans fina 325. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
En absolut kanonträff, tillika kanonhelg på alla sätt och vis :) Tackar alla som kom på träffen. Alltid kul med nya ansikten och bekantskaper, likväl som att återse alla vänner :) ! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Tyvärr missade jag träffen eftersom jag var på Falsterbo Carshow :/ men fick istället njuta av bland annat motorljudet från en m3csl och nya m5:an samt en provsittning i nya m6:an :) och givetvis massa andra fina bilar :D Finns det några bilder från träffen? |
|
|
Äntligen hemma efter diverse avvägar via föräldrar och bildleveranser till herr Olsson i Karlskrona. Dvs...bilder kommer någongång. *S* Det var dunderskoj och kul att få träffa både gamla och nya BMW vänner. Tack för en skön dag, och rolig körning. "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Ja, det var trevligt att träffa er alla. Nu har vi sett många fler av de som döljer sig bakom de olika användarnamnen på forumet, bl a den berömde Asken vars putstips vi noga studerat. Förstår att vi lärt läxan. Ska fortsätta hålla efter M5:an, vi lovar. Blev väldigt cabbesugna när vi såg de båda röda. Den svarta var också fin. Det var många fina bilar och glada entusiaster. Tyvärr fick avvika till Kristianstadsdagarna efter en timme. Förstår att vi missade en rejäl fest. Christina och Christer |
|
|
Bumsan: Har bilen förädlats ännu mer sedan jag träffade er i somras? Om så är fallet så ÄR det bra puts på prylarna. :-) Hoppas vi syns på Knutstorp i augusti. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Nu vill vi se bilder :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Touringklubben har lite problem med en server eller nått. Så det tar ett tag för bilderna tyvärr. "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Sant, vi hade en serverkrasch för tre veckor sedan och allt är inte återställt, bla min access till servern. Lägger upp bilder så fort det bara går. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Lite mer detaljputs sedan Sydschleife men annars oförändrat. Ja, vi bor nära Knutstorp så vi kommer definitivt att dyka upp. Får se om vi tar med 740 också. Ser också fram emot en ny Sydschleife. Denna gången ska vi vara med och grilla |
|
|
Bumsan: Härligt, då syns vi där. Jag kommer i min nya svarta fara utan tak. Dock hinner jag inte få till tokputs. :-( Vad det gäller Sydschleife så får du vässa pennan ordentligt för jag har ju en titel att försvara. :-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Lämnar gärna walkover på frågesporten. Putsar bara, skruvar inte. PC-doktor: Tror ändå att B.MW 2004 är bäst, eller hur? |
|
|
Länk ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Christina och Christers M5 är en av de absolut finaste M5 E34 jag sett, kanske den allra bästa! Südschleife. Jag och Olof planerar att muta en snorig mellanstadieelev att åka med i vår farkost i år, så att vi kan klara av även bollkastning och andra barnlekar. Då är segern i princip vår, vi var ju bäst på frågorna iaf :D Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
B.M.W är såklart alltid bäst, angående Südschleife så börjas det smida planer för det nu. Årets upplaga blir förhoppningsvis ÄNNU bätte än 2004 SKILLNADEN I år är att alla Blekingebor får ett schablonavdrag i sammanställningen av poängen ; ) skämt åsido var det helskoj att långväga gäster tar hem storvinsten. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Nu vill jag att den där förbenade servern kommer igång juh!!! *önskar stenhårt* Förövrigt så är ni alla bjudna till Öland och vernissage på lördag (den 23:e). Håll höger efter bron och kör till Eriksöre by och Galleri Q. (Klicka på min länk här nedanför så får ni veta mer!) "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
| Tack Kalle och alla för en härlig träff, det var också kul att få se ansiktena till de användarnamnen man går sett så många gånger! Vi fick ju bilarna snabbtvättade på vägen, jag hoppas B.M.W. fick en grundligare rengöring hemma! | |
| Inga skandaler som ni kan berätta för oss utflyttade skåningar ? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.