|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
| Är nu på plats i Malmö och provar wapforumet för första gången! Hoppas man kan få hyra in sig på en grill - det var knöfullt i bilen ner! | |
|
ErikW: Ska bli kul att se en kaschmirbeige E34 -95 "live"... nästan så jag borde ta med min bil så man kan få med 2 x kaschmirbeige på foto, det är ju en ganska ovanlig kulör :) Ser fram emot att se wendtans tokputs nu... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Schnell büter jag üt trädKRAMER mot pilsnerglasKRAMER vid Schtortorget ins Malmö:) Gissa vilket Hotell jag bor på:)) Mvh Asken Som kört in till betkäkarland idag.... |
|
|
Asken: Kan det vara Kramer?? Har just ställt kärran utanför sovrumsfönstret för att inte ha så långt till den imorgon bitti då den kommer utsättas för en "träff-cleaning". Allvarligt talat, det ska bli skitkul imorgon! Hoppas det blir lyckat, det ska bli jättekul att träffa andra BMW-entusiaster. Hoppas jag inte är den enda med rost på vissa ställen... Nu skall jag fira helg med några pilsner och polare, vi ses imorgon! Johan i Lund Sechs macht Spass! |
|
|
Littlle Godess: Fram med tvättsvampen och tvätta bort fågelskitarna på huven, för dom är väl kvar sedan Emmaboda : ) Sen kör du i vanligt "little godess tempo" till Malmö. Glöm inte ta med en bunke klickande maskiner.. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
T-I-S: Det är helt korrekt:) Nu är alla hemskickade, tack för ett trevligt arrangemang kalle, imorgon komemr vi att få träffa på ett nytt fenomen, av stilen övernaturligt beteende, nämligen bakfull-som-en-tretretti:DDD Asken Som skriver två bokstäver i minutten:) |
|
|
Pcdoktor: Den är tvagad både två och tre gånger sedan Emmaboda. Så det så! Och det vanliga tempot gör ju att man ganska så raskt kommer att befinna sig i Malmö :) "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
Njuren |
Jag kommer!! BMW - i nöd och lust? |
| jag också | |
|
Då var det mao jättedumt av mig att sälja min bil igår :( // Mvh Andreas Min förra 528i Touring Länk |
|
|
Andreas, Det är alltid dumt att sälja en BMW :) Snabba dig in på Mabi och hyr en! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Hur ser det ut med vädret där nere? MVH / Jacob |
|
|
13:08 8 km från täffplatsen är det sol och lagom varmt. Molnen finns lite överallt och har vi otur regnar det men än så länge är det helt ok Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
| Hur länge varar träffen, och var är själva grillningen planerad?? | |
|
Är jag först in här efter träffen...? Tack Kalle för arrangemanget! Mycket trevliga vägar vi tog en tur på. Tack Johan för den utomordentliga vägbeskrivningen till mötesplatsen (och även en enkel anvisning för att hitta E6an norr...). Trevligt att träffa er alla, nu fick man ytterligare ansikten att para ihop med forumnamn... :) 'til we meet again! / Joakim Länk |
|
|
Tackar Erik för varmkorvarna och E38B12 för provkörningen! Tackar även Kalle, Asken, Johan, Tretretti m.fl. för gårdagen! Var lite sliten mot slutet, hoppas ni hade överseende med det :D Många fina bilar idag och flera nya ansikten, det var mycket trevligt och jag ser fram emot Knutstorp och Südschleife då jag hoppas att så många som möjligt kan komma :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
ufo är ett användarnamn jag skulle kunna använda idag, får jag låna det?:) Tack till alla som kom och Kalle som ordnade träffen. Gårdagen behöver vi inte orda så mycket om, ju mest för att vi kommer faktiskt inte ihåg så mycket, det är inte lätt att bli senil:) Att krogarna kring lilla torg blandar urlakat radioaktivt kylvatten från Barsebäck med juice toppat med ett par droppar ryskt raketbränsle märkte vi på kalles muntra pigga uppsyn idag:) Detta är den första och enda träff jag åker på som X3an blir tvättad både före och efter träffen. När jag gasade in på träffplatsen och vredt till ratten på gräsmattan dammade det lite och x3an såg ut som väl använd gräsklippare efteråt. Maken till snygg M5an får man leta efter och putsen slår både mig, hasso och Olsson på långa vägar. Krogen B&B på lilla torg försökte övertyga mig att ta köttbullar men det slutade ju med att det blev två varmkorvar med bröd på Sinfyllagrillen.... MUMS! Asken Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel... |
|
|
Hej pågar och grebbor! Tack för en glimrande trevlig eftermiddag idag med racerkörning genom vettskrämda skånska byar och grillparty vid slottet (som jag inte kommer i håg vad det heter). Gårdagen blev ju dramatisk med bulimibuffé på stadshuskällaren och det redan ökända spritrejset på Lilla Torg. Eftersom ingen hindrade mig att beställa "krogens egen Long Island Ice Tea" (hallonsoda och reabränsle) var vi alla lite trötta i dag. Asken var också hårt märkt av nattens hamburgarincident, där jag av en ren olyckshändelse tvingade honom äta en SUPERstor hamburgare istället för bara en jättestor. Men pommes friten var god! (Så här fyllehungrig har jag inte varit sedan 80-talet!) Stort tack till Johans hustru Marie för de GIGANTISKA (med Ernst-Hugo Järegård-uttal) mackorna vi fick till frukost, lunch och middag. Vi har fortfarande inte fattat hur man får plats med så mcyket god mat på så liten yta. Avnjöts på en välbelägen skolgård i närheten. Med Cola Light för att hålla nere kalorierna... Tack och lov ska jag nu inhandla en Jaguar/Daimler och kommer dessbättre ur detta dåliga sällskap med livet (men kanske inte levern) i behåll. De dricker säkert inte lika mycket raketbränsle med hallonsoda på Jaguarklubbens träffar. Ha det gott alla! |
|
Njuren |
Ja tack för en utmärkt träff!Min första men absolut inte min sista.Jag rös när M5an gasade hem....vilken drömbil.Ja kom till torup men fick för mig att ändå handla grill fast ja klämt Mff-målet precis innan.Tyvärr fick jag dåliga nyheter och fick lämna kort efter färd mot Bara centrum... Trevlig söndag boys! |
|
Jag vill tacka alla som kom och var med idag. Tyckte det var en strålande träff och hade jag inte rätt med vädret så säg ; ) E34 M5:an gör vilken träff som helst till en hit med sin outtömliga källa av skönhet på ALLA plan, ett stort tack för det skicket ni jobbat upp på den. Perfekt var det att vi kunde avsluta det på hemmaplan, jag hann knappt lägga in Driven innan jag var hemma. Skoj att träffa lite nya profiler, för mig var det iallafall lite nya plyten och det uppskattas. Till Asken & Tretretti: Perfekt att kombinera en 3800 kaloriers smörgås med en cola light för att spara kalorier ; ) NI är för goda och lyckades bra med att få fart på gänget igår. Min karaktär tillät mig inte att haka på DET racet men GISSA om jag var sugen hela kvällen. O tretretti tänk för helsike till lite nu innan det är försent. Chesterfieldsoffan räcker det väl du har hemma så kan du köpa en bil istället nere i dåjjtschlannd,, Nu ser man framemot nästa aktivitet. Ps. stort tack till ASK och alla andra som var en hjälpande hand med B.M.W när det behövdes. Han var ypperligt nöjd med sin riktiga premiärträff och sover duktigt nu. En av alla bilder under dagen på min B.MW av 2004 års modell. Länk Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.