|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
|
Jag vet inte om det råder eldningsförbud i Skåne, men läs gärna mitt inlägg här: Länk Det kan ju ställa till det med grillningen? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik, Grillningen kommer att äga rum på en för ändamålet avsedd plats, så det ska nog klara sig :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
tänker vi på samma kalle? isåfall måste man lösa "bokningen" på nåt vis, känner vi nån 10 åring som kan stå där och grilla från 8 på morronen ; ) Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Just nu så tänkte jag på min trädgård, men det blir nog inget bra med tanke på platsbrist... hmm vi får fundera vidare :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Hehehe blir nog lite trångt ja, även på gatan... Men att hitta nånstans att grilla lär vara lugnt. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
| Jag kommer också, liftar med Asken ner till das Vaterland där jag med stor sannolikhet kommer att vara otrogen - mot BMW, inte flickvännen!. Det står en Daimler Super V8 (363 hkr) i Koblenz och vill att jag ska köpa den,,, | |
|
Kalle det här med träffar är inte alls bra!!! Men blir så stressad och måste putsa både här och där, har man som jag alldeles för lite tid så hinner man inte och får komma med en bil som inte ens påminner om "Hassoskick" Skämt åsido kom jag inte på nåt bättre att lyfta tråden med, skall bli skoj och vädret hoppas vi blir strålande såklart. Hoppas vi blir en rejäl samling bimmers, det var ett tag sen nu känns det som. Skoj att vi får långväga ASK besök, det brukar bli trevligt, ibland alldeles för trevligt ; ) Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Regn är utlovat, men det har aldrig stoppat oss förr :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle eller ngn annan: jag är som vanligt helt hopplös på kartor...förklara för mig som kommer E6an norrifrån, vad jag ska hålla utkik efter...? / Joakim Länk |
|
|
Eller kanske någon från mina trakter ska ner till träffen...så kanske jag kan haka på...? / Joakim Länk |
|
|
Joakim, Fyll i din avreseadress här: Länk Så får du en bättre vägbeskrivning än jag kan åstadkomma. Det är väldigt lätt att hitta från E6:an. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Tack Kalle, jag får väl göra ett försök...fast den karttjänsten du länkade till tycker att jag ska köra av vid Landskrona S...och sedan mot Klågerup och sedan mot Södra Sallerup...verkar inte riktigt rätt. Men jag gör som sagt ett tappert försök. Om nu inte ngn annan häruppifrån kan visa mig vägen... ;) Nu stänger jag datorn för idag, men kollar imorgon kväll igen. / Joakim Länk |
|
|
Joakim, Du kör E6 hela vägen, tills du kommer till avfart Klågerup/Sallerup. Därifrån klarar du dig med kartan jag länkat till i första inlägget :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
För er som har lagt märke till dom nya märkena vid varje avfart med ett nummer är det vid avfart nummer 15 ni lämpligen svänger av. Sedan är det direkt höger. Första vänster #kvarnbyvägen" Första höger #klågerrupsvägen" Följ denna igenom en rondell, över fartgupp vid en skola och sedan vänster på "Husie Kyrkoväg" Följ vägen så kommer ett öppet fält liksom på vänster hand, mitt emot detta öppna fält ligger vårt gamla regemente vilket man med lite fantasi kan se. NU är ni framme. Lite längre fram på höger hand ser ni även Husie Kyka. Skulle ni virra bort er går det utmärkt att fråga efter vårt gamla regemente som dom flesta borde känna till (eller är det bara vi gamlingar ; ) Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
I förberedelse på tysklandsfärden nästa vecka plockade jag bort Mrs Smith i navin och fram kom Helga aus Munster. Dock tückte Helga att ein wunderschönes sommerhaus im mitte des Småland ist viel mehr pittoresk als Deutschland så nu är man långt ifrån Malmö:) Mvh Asken Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel... |
|
|
angåemde vädret på Lördag så är jag mer optimist än kalle, enligt sydsvenskan blir det sol och 21 grader på lördag eftermiddag vilket låter perfekt. Länk ser inte nu vilken karttjänst kalle hänvisar till men på denna länken sr ni hela förloppet jag pratar om (det märks man kört taxi då det jag sa stämde hyffsat bra...) Länk Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Attan! Kom på att jag inte har något att göra i helgen...så träff lockar massor. Men inte att tvätta och putsa bil. :( Får fundera lite till.... "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Sammanställning på vem som kommer önskas. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Följande kommer preliminärt: Kalle Hansen Olof Ovenholm pcdoktor Jacob_M3 Fredrik H. Erik W ufo Seven_ 1BJÖRN E38B12 Bumsan Petra Pelle Persson Travel-In-Style RobTheBank Europa Meister Mugge Asken Tretretti 19 pers/18 bilar får jag det till om jag inte missat någon. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Jag fick känslan av att Asken skulle agera trädkramare i småland för att rädda de få träd som står kvar? Tackar för sammanställningen Kalle. Jag skall försöka dyka upp även om jag kommer vara smått sönderstressad som det ser ut nu. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.