|
Sida 2 av 9
|
|
|---|---|
| Jag och "gubben" börjar få smak för det här med träffar så vi kanske kommer en stund. Tänkte köra ner till Falsterbo Classic först och sedan till Kristianstadsdagarnas avslutning. Allt på en gång! | |
|
PC Doktorn: Det där ordet förstår jag inte!? "Ledigt" vad är det för något! *S* Fast det hade varit jäkligt roligt. *S* "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Det här är alltså på lördagen? Just typiskt, ska vara i Gbg den helgen, på fredagen har jag inget att göra och lördag ska jag spendera på Liseberg! Jag får nöja mig med den lilla Göteborgsträffen som verkar vara på fredagar varje udda vecka! =) Blir min första BMW-träff. |
|
|
Jag kommer :-) |
|
|
Little Godess: Ledigt är sånt vi egna företagare kan ta precis hur mkt som helst, vi tjänar ju lika mycket pengar ändå ; ) eller hur? Erbjudandet står kvar om ni kommer på bättre tankar... Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
| Verkar ju som om vi blir ett gäng, kul :-) ha en skön helg! / Kalle, som skriver via wap för första gången, från ett hotellrum så den värmländska landsbygden :D | |
|
PC doktorn: Jag ska allvarligt fundera på det. Men Micke bara skäller på MSN och är avis...får se om man vågar ;P "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Kalle: Men det blir förmodligen E34:an jag kommer i, då en har fungerande AC. Men räkna inte med att jag tar täten, hoppas att ni väntar på mig och min 115 hk ;-) Annars är v12:an en bra bil att hålla grillvärmen uppe i: Originalmonterad fungerade Webasto Diamantsvartmetallic Svart skinn Trasig AC (ny kondensor är dock inköpt, men ej monterad) …och en bensinförbrukningen är nästan det dubbla jämfört med en 518i! ErikR: Du får nog en trevligt träff ändå med alla goa Götteborschgubbar ;-). Vi var för övrigt 14 bilar igår. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ev så tar jag en ledig dag i verkstan och kommer jag ner med slömobilen. /Pelle |
|
|
Får man komma med en gammal E30, eller blir man helt utskrattad? Alla verkar ha så tjusiga bilar, jag kanske passar bättre på en veteranträff... Så här ser min kärra ut: Länk Johan i Lund Sechs macht Spass! |
|
|
Johan: Det är inga problem alls att komma i en gammal E30, din såg dessutom riktigt fin ut. Skrattar kommer knappast någon att göra. Huvudsaken är att det är en BMW. Tror dessutom att du kan räkna med att väldigt många en gång i tiden har ägt en E30 och saknar den.....:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Johan, sålänge bilen inte har Rieger-paket och ögonlock är du välkommen! Skämt åsido, E30s är alltid trevliga, har ägt en likadan själv ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Jag har som "absolut ambition" att komma... ! ! ! / Joakim Länk |
|
|
får jag komma med mina lexuslampor på E38:an ? hälsningar från en som igår försökte rengöra skinnet och fick med sig färgen, snacka om snopet.. Nåja nu kan man ju skryta med induvidial skinn. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
johan, du ska hålla thinnern borta ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Kommer förbi med 520an om jag kan slitta mig från min nya Mazda Rx-7 twin turbo. | |
|
Låter klart intressant, kommer också med en E30 dock M3. Daniel |
|
|
Kul att höra! Min E30 har besparats både Rieger-paket och ögonlock, satsar på ett originalskick istället... Fast lite fräckare fälgar och en liten sänkning har gjort susen! Nu är det bara lite rostjobb kvar, men sommaren är ju inte förbi. Jag kommer lätt! Johan i Lund Sechs macht Spass! |
|
|
Jag kommer! _________________ ///M som i Mugge. |
|
|
Ska bli riktigt kul....jag har lyckats locka med mig flickan och brorsan också...:) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.