|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
S4power> Jaha va bra... så då går det med andra än Sony :) Men vad har du för bil, Audi eller? Berg35> ja ja vet, men då har jag ju en rattfjärr som jag inte kan använda. Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
|
Hade tidager en kenwood 5080 men har nyligen bytt till en sony cdx-c8000rx med dsp ochlite annat , nöjd hitils förutom allt ploter och grafik skit som rör sig i fronten . MVH Tony B BMW 525i |
|
-:BeeMWe:- |
Jag har ingen alls, bara en massa sladdar som hänger ut ^^ |
|
En pioneer dex-p99r,funderar på att skaffa en som klarar mp3. |
|
|
Ingo -Just nu rattas det en E39:a men tidigare har det rattats både S4biturbo och M3 och även en del andra skojiga bilar. (Funderar förtillfället på om man ska försöka byta till en bil med mer motor i ;-) Mvh S4power |
|
|
Jag har en Pioneer DEH-P8000R, men om två veckor byter jag ut den mot en DEH-P7400MP. Knapparna i ratten fungerar med en adapter från Pioneer som heter något med xx-xx303BM. Kommer inte ihåg vad den kostade. /Petri |
|
|
PetriV> Är du säker, för då är alternativen så mycket fler :) Kan du inte ta reda på hela betäckningen? Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
| En gammal hederlig Clarion DRX9375. | |
| Har en ALpine 7842R Kanon bra!!Bästa Stereo jag haft. | |
|
Sony 4000R har jag i min 520i.4*50W!!!!!plus lite högtalare och slutsteg från MDS...vilket låter bra! Mvh Ricke |
|
| (givetvis) KENWOOD 7080R. Funkar kanon, men ska bytas mot en Kenwood kdc-mp6090R. De e ju trots allt mp3 som gäller.... | |
|
Adaptern till Pioneer heter CD-RA303BM och kostar 1400:- (prutbart vid köp av stereo samtidigt). /Petri |
|
|
Tack PetriV ska kolla upp den direkt. Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
| Sony CDX-C780R + lite annat i en... Nissan :( | |
|
Kul att 2 till använde Nakamichi! :-) Det är inte så vanligt... :-) /Jimmy www.lazzat.nu |
|
|
kör med en kenwood 9090 och en 6skivors växlare framsystem är 4or och 6,5or från MB Quart och Använder Coustic diskanter delningsfilter är från MDS handbyggt tävlingsfilter. Baksystem DLS Pro Slimline 5,25 kit basar MDS 1090 power tyvärr. Slutsteg framsystem Macrom Bassteg Kicker 230 Konding 1,5 farad från DLS Batteri optima Och aktivt delningsfilter från GAS (tillverkat av coustic har jag fått reda på!!!!) /david |
|
| Har en Denon DCT-950r som jag lurade av en okunnig kompis mot en trasig paintballpistol....=) | |
|
Asken: From årsmodel 2002 av BMW X5 och 5 serien är det möjligt att få Alpines utbud att styras via rattfjärren. ---------------------------------- Länk |
|
|
M3CAB -Ett felaktigt påstående då jag vet att rattfjärren fungerar på tidigare modeller. Tex så fungerar det alldeles utmärkt i min E39 -98 Mvh S4power |
|
|
S4Power Refererar bara till vad dom själva skrev på sin websida. Använder inte Alpine själv. Länk ---------------------------------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.