|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Själv så har jag en Pioneer 5100R-B (blåa displayen) den fungerar KANON!!!! några synpunkter? /JOhan King of the road | |
|
Instalerar just nu TV och stereo bakom. Tråkigt att man bara kan hålla sig till SONY om man vill behålla rattfjärren!!! Eller har någon något annat förslag om man vill ha kvar ORGINAL rattfjärren? Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
|
Har orginal färdmonitor med Prof radio, dsp, navi/tv och växlare mm som huvudenhet. Är nöjd men den kan vara lite seg ibland. Ingo: pga uppbyggnaden och kommlänkar har jag förstått att Pioneer, Alpine mfl inte ger sig in på att konstruera eftermarknadsprodukter som är manövrerbara med rattfjärren. Det var de svaren jag fått på ställda frågor till resp företag tidigare under förra århundradet. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Pioneer DEH 7300, grymt som få | |
Aldric |
Kenwood KDR-5070C "osäker på C:et" |
|
Asken> ja det är vad jag oxå har hört :( Men det fanns en kille som hade en 740 som han byggde om rattfjären så den skulle funka till Pioneer. Stod i Bilsport för ca 2år sedan. Ingen här som försökt? Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
|
Det var den gröna bilstereo 740:in med 20" och gröntonade nummerskyltar du menar förmodar jag. Jag kommer ihåg att det stod i texten att de hade haft ett helsike att få rattfjärren att fungera. Fast till sist hade de lyckats. Mvh Carsten |
|
|
Kenwood KDC-MP6090R Gillar att kunna spela mp-3or |
|
Froz-523 |
orginal BMW Reverse RDS Gillar att kunna spela kassetter... :-) |
|
Nakamichi CD-40 i Compacten! En av marknadens absolut bästa spelare för pengarna! Har i min ögon sten (Fiat Coupé) monterat en Nakamichi CD-700!!!! :-) En riktig värsting!!!! /Jimmy www.lazzat.nu |
|
|
Har just nu en Blaupunkt Munchen RDM169. Funderar på att byta ski**n till en Becker Mexico. |
|
|
Carsten> Japp precis den :) Jo jag minns att det var svårt, men jag antar att det var svårt att komma på hur det ska va inte att göra det. Jag vet inte, men jag gissar att det e så! Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
|
clarions tv enhet, 2st clarion monitorer bak, 3st clarion slutsteg ett för framsystem ett för bak och ett för basen. Dvd och vhs spelare |
|
|
I min otrogna lilla kärra sitter det en Kenwood KDC 5070R som jag tycker funkar alldeles utmärkt... mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Pioneer DEH-1400R Budgetspelare till en budgetbil! Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
Pioneer DEH-2300R Schysst cd fungerar finfint. Va tänkt & bli mera ljudbygge nu till våren men verkar ha fått större problem på halsen =/ |
|
|
Kenwood KDC-MP6090R MP3 som gäller numera .. :) ** be as free as you want ** |
|
| Har en Nakamichi CD-35z. | |
|
Nakamichi CD35z, inget annat märke kommer i närheten av valuta för pengarna, Om man gillar "kleen" design som passar med inredningen. Ska man ha många knappar och blinkande lampor finns andra märken, eller som försäljaren på HiFi butiken i Östersund sa "det är en mognadsfråga".... + För den "stadiga" känslan i volym ratten, och kraften i dom inbyggda slustegen. |
|
|
Ingo -Ang. "orginal rattfjärren" så kan Alpines maskiner användas i kombination med multirattarna.(man får köpa en adapter som ligger på ca:1000:- ut till kund) Har själv Alpines huvudenhet med uppfällbar skärm och DVD navigation + DVD-växlare och bakskärmar liggandes i inväntan på inspiration. Mvh S4power |
|
|
Sen behöver man inte ha rattfjärr, man kan jju bygga in fjärren på baksidan av vindrutetorkarspaken (långt jävla ord) som den här killen har gjort. Kolla under bilstereo/byggbilder. Länk mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.