|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
är de nån som har bild på nån snygg blåfärg? gärna pacific blue ! |
|
|
Erik, du kan aldrig se en bild på en färg, du ser bara att den är blå. En färg måste ses på en bil eller möjligtvis på ett färgprov hos en lackerare. Tyvärr är pacific blue så pass ovanlig så jag tror det blir svårt att hitta en bil med den kulören, kanske via forumet här om det bor någon nära dig? Jag tror ändå det är enklast att besöka en lackerare. //Jocke |
|
|
ok då vet jag.får åka å titta nån dag då ! |
|
|
nån mer som har förslag på fin färg !? |
|
| Personligen så tycker jag Volvo-färgen saffransguldmetallic är den snyggast färgen som existerar. Brukar sitta på Volvo C70 om du/ni inte vet vilken jag menar. Grymt snygg =) | |
|
den är rätt fin. finns även en fin blåfärg på den gamla v70 . nån som vet vad den heter? |
|
|
Det är nog 417 Nautic-blue met. du tänker på. Volvo har även en riktigt snygg kulör som heter 420 Aubergine met. , det är en blå-grå-antrazit-metallic, lite ovanlig men mycket fin. fanns på många 960 dom sista åren dom tillverkades. |
|
|
jocke7718: tack för hjälpen.som du kanske har läst så ska jag ju lacka om bilen i nån fin blå men jag har funderat på pacific blue,men den på v70 är grymt snygg så jag tar nog den istället,får se kan inte riktigt bestämma mig :) !! |
|
|
Klassikern Alpinvit är helt klart snyggast enligt min mening. Tidlös... /Eje |
|
| Imolarot II ;) | |
|
PowerMac: hur ser Imolarot II ut ? har du nån bild? jag vet att de inte går att se exakt hur färgen ser ut på bild men man ser ju va de är för färg iaf! |
|
|
jocke7718: sorry om mitt senaste inlägg låt lite konstigt,hade 39graders feber så hjärnan funkade inte som den skulle.gör den väl iofs inte annars heller med då va de extremt :) |
|
|
PowerMac: hur ser Imolarot II ut ? har du nån bild? jag vet att de inte går att se exakt hur färgen ser ut på bild men man ser ju va de är för färg iaf! |
|
|
Brilliantröd, nypolerad o vaxad. lyser som en diamant i solen:-) OK.den är inte blå...men oj så vacker Min bil Länk |
|
|
Erik83: Här har du tre Imolaröda BMW: Länk Länk Länk Klockren färg i mitt tycke, särskilt på 3-serien E46. //Chrille |
|
|
bmw_chrille: tack,nu vet jag hur den ser ut men de blir nog nån fin blåfärg ändå! |
|
|
Tycker fortfarande du ska satsa på pacific blue. Annars finns ju volvos laserblå kod 441. |
|
|
jocke7718: de blir nog pacific blue,eller den som de är på den gamla v70 modellen,417 Nautic-blue met.va de den hette va? laserblå är också grymt snyggt,men är inte den ganska ljus? vill ha en som är lite mörkare! |
|
|
Länk kolla ovan länk, den är pacific blue. Mvh/ Jocke |
|
|
jocke7718: I annonsen för den bilen: Länk står det ju att den är topaz blå... //Stenback |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.