|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Går det att få dit Z3 medbringarna i original M3 E30 klumpen? Funderar på om man bara ska byta bärarmarna och drivaxlarna och behålla originalklumpen. Usch vilka trista priser på Z3 klumpar. Brown: Om du behöver en standard 325 diff att svetsa så har jag en liggande. Där pratar vi inte om 6500+ moms iaf... ;) |
|
| m3jonas: va är det för utväxling, pris? du kan väl maila mig: henrikbrun@spray.se | |
| Om jag har fattat rätt så passar z3 m roadster diffen rakt av på e30 men passar även den från vanliga coupen 2.8? Den har 3,07 i utväxling så det bör bli ok på en e30 med e36 låda. Den bör även vara billigare än en m roadster diff | |
| bara att skruva ditt :) ser fint ut bakifrån på E30 :) z3ans klump har ju kylflänsar.. ser faktiskt elakt utt.... | |
|
annars passar 325e och den finns i en uppsjö olika utväxlingar 3.46, 3,25, 2.93 el 2.79 jag köpte min för ca 835kr levererad till dörren billigt och bra bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
>>Helgonet Finns eta klumpen med diffbroms? Borde var ngn specail slimmad sak isåfall. Saaaaknar min 2.79 utväxling jag hade i min eta grymt långa goa växlar, perfekt för turbo. Vanlig 325 diffbroms passar INTE i etaklumpen, inte om man bara flyttar över krondrevet från eta till en 325 med broms iallafall. Försökte länge och väl... Drevet det som går till kardan i huset (eta huset) är fär stort :( Länk |
|
|
jepp den finns med diffbroms bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.