|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tsaros: Det stämmer att standardchassit är tillval på Ci. Om du kikar under provkörningar o på Askens gamla 330Ci så kommer du se att den åker på standardchassi för att Asken speca den så. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag gillar inte att ha fel, men ibland så har jag bevisligen det :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Ja håller dock med om att de är långt ifrån logiskt :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
tsaros: jo, jag läste pdfen du länkade till...som visade att det var extrautrustning ("sport package")...till årsmodell 1999. Men pdfen säger inte så mycket om årsmodellerna efter det... ;) wendtan: vafalls, går du inte omkring med en bärbar dator i en sele framför dig hela dagarna (och nätterna)...?!???! / Joakim Länk |
|
|
Hej o hå...jag skulle visst uppdaterat tråden lite tidigare...senaste inlägget jag såg var 00:18... :) / Joakim Länk |
|
|
Ringen! Jag har sänkt Min 323Ci 15/35 med 18" så här blev det Länk Jag har spacers på 15 mm bak, så jag kan inte sänka den mer bak, och det är ungerfär samma sänkning som sportchassiet. Först tyckte jag den blev lite högre bak, men nu när den satt sig, verkar höjden vara den samma. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.