|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Amethyst |
Tänkte bara kolla hur många som kör runt med cleana bakluckor, har tagit bort emblemen själva el har dem på orginal el satt på eget alternativt ngt snyggare är orginal. själv köpte jag bil utan emblem. Hoppas på många svar! Mvh Kalle BOOM BOOM BASS |
|
Jag har inga emblem på min, tycker det blir snyggast så, sen satt det inte några på när jag köpte så det var bara bra :) /jens |
|
|
Jag har emblemet kvar som satt på från fabriken, förr ville jag alltid ha utan, men nu är det inget som stör, rätt så snyggt ändå. //Simon |
|
| Jag tog bort mitt emblem o det blev mycket snyggare så tycker jag...! :) | |
|
Hmm jag har ett MMMM på bakluckan. Kommer att ta bort det och ev montera 525 istället, känns fel. Någon som vet exakt var på bakluckan emblemen ska sitta? -Phil |
|
|
Kör utan.. Smiskas till varvstopp |
|
|
Kalle det heter LIMO. Vet inte riktigt det där med emblemen, tycker att bilarna ska vara så korrekta som möjligt. Ska ta bort mitt M och testa hur det känns ett tag. -Phil |
|
|
inga emblem från fabrik och så ska det förbli:) Micke K. Länk |
|
|
Är rätt nöjd med att föregående ägare rensad bort 525tds, som annars tar upp, ja, hela bakluckans bredd... Men det inger ju respekt också, och en sleeper är ju vad man vill ha! =) - There r good cars. There r bad cars. And then it is tds. |
|
|
För mig betyder begreppet "sleeper" bil som inte ser ut att vara nåt speciellt men som t.ex. går fort utav bara helsike. Alltså för mig är inte en medel bil en sleeper bara för att man inte ser vilken modell det är. Som exempel är en M5:a som ser ut som en standard e34 en sleeper för mig Men det är ju min tolkning //Simon |
|
|
Xtracrispy Ursäkta min ironi, men jag är en snubbe som försöker ta lite humor från den riktiga världen (japp, det finns en sådan!) in i detta forum, som nu visar upp sin - ack så tråkiga - besserwisserhet på stort manér. |
|
|
Okej sorry att jag inte såg ironin i ditt inlägg, tyvärr har jag läst många liknande inlägg tidigare på forumet som dock inte varit ironiska, så jag trodde du var en utav dem Givetvis uppskattar jag humor på forumet, man försöker ju själv så gott man kan ibland :) //Simon |
|
|
Som ytterligare ursäkt kan jag tillägga att tjejen just tvingat mig skruva ihop en bokhylla modell större!! *puh* Så jag är lite trött i huvet ;) //Mvh Simon |
|
|
Har självklart emblemen kvar. Det ser ut som att man skäms för vad man har för motor utan märket. Jag tror alltid att det är en 518 eller 520 som saknar emblem. Jag kör min 525i med märket kvar och är stolt för min 525 !!! Att det skulle vara snyggare utan är väl ett skämt eller ??? FordLTD Min BMW Länk |
|
|
Kalle har väven käkat upp dig? Kommer ner med nya grillen imorrn. Att jag var lite besservisser med Kalle beror på att vi känner varnadra och han behöver fast hand och vägledning när det gäller BMW. Han har redan hädat och behöver strama tyglar! Min är en tvärtom sleeper, en wannabee det gillar jag inte. Tycker det är fel att dekaltrimma upp en bil. Rätt patetiskt. Att ett M spoilerpaket är snyggt är ju en annan sak. Jobbigt att alla vill rejsa hela tiden också, som om jag inte visste att jag satt i en 525. -Phil |
|
|
FordLTD; Kul! Då tror du mina är 518/520:s för ingen av dom har emblem, även om 520iM E34 är extremt ovanlig, jag har aldrig sett någon, och JA det är mycket snyggare utan emblem, det ser kladdigt ut med emblem, jag tar bort alla emblem som kommer i min närhet, oavsett bilmodell. Jag har testat med emblem, men då handlade det om 520 emblem, roligt med dekaltrimmning åt fel håll, får se om, det kommer tillbaka igen?! På min ej M-Paketade 540. Mvh Stephan |
|
|
Jo jag tycker att det är mycket snyggare med emblemen. Speciellt om man har en 540 !! Det ser tomt och omlackerat ut annars :-( FordLTD Min BMW Länk |
|
|
Vi drar slutsatsen att smaken är som baken, jag har haft bmws med och utan emblem, både och är snyggt. //Simon |
|
|
Fegsvar Simon ! Klart man har en åsikt... FordLTD Min BMW Länk |
|
|
Givetvis har alla en åsikt, men tråden har nästan urartat lite, vad jag menar är att om jag tycker att monterat emblem är snyggast så kan ju inte nån annan komma och säga att jag har fel, för det är fult som f*n. Förresten om jag ska vara lite mindre feg så föredrar jag faktiskt emblem lite mer, men köper jag en bil utan så kommer jag inte att montera ett. Tänk om alla bilar såg likadana ut? ;) usch nej //Mvh Simon |
|
|
OK. förstår hur du menar.... Men de som först tog bort emblemen var väl Volvo 740 ägarna... Kanske för att se lite coola ut ? Men Jag skulle aldrig sätta dit ett M-emblem på min beemer om det inte vore en sån. FordLTD Min BMW Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.